اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شیرگاه مازندران:

ظرفیت‌‌های گردشگری شیرگاه در مازندران باید معرفی شوند

خبرگزاری فارس: بخشدار شیرگاه در شهرستان سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های مختلف این بخش گفت: شرایط لازم برای توسعه همه‌جانبه بخش شیرگاه وجود دارد.

ظرفیت‌‌های گردشگری شیرگاه در مازندران باید معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کیوان موسی‌پور پنجشنبه شب در بازدید از روستاهای ایوک، بورخیل، کتی لته، حاجیکلا، فرامرزکلا و کلیج خیل از طرح‌های اجرایی و پیشرفت فعالیت‌های آن بازدید کرد.

بخشدار شیرگاه با اشاره به اینکه امسال به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی معرفی شده، افزود: همه ما باید در حد توان‌مان برای اجرایی شدن نظر مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بخش شیرگاه دارای دو دهستان شرق و غرب شیرگاه و شرق و غرب لفور است، گفت: جمعیت این بخش بیش از 33 هزار نفر است.

وی به آب و هوای معتدل و مرطوب خزری این بخش اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده بهینه از امکانات و شرایط جغرافیایی و طبیعی این بخش می‌تواند ما را در دستیابی به توسعه کمک کند.

نماینده دولت در بخش شیرگاه مازندران تصریح کرد: این بخش 75 هزار هکتار عرصه جنگلی و 7 هزار هکتار مرتع و 2 هزار هکتار سطح زیر کشت شالیزاری و هزار و 280 هکتار باغات را در خود جای داده است.

موسی‌پور با تاکید بر اینکه تلاش برای حل مشکلات منطقه در دستور کار ما قرار دارد، ادامه داد: روستاهای بخش شیرگاه می‌تواند با تلاش مردم، شوراها و دهیاران و مسئولان بخش به توسعه کمی و کیفی بالاتری دست یابد.

وی به استعدادهای توسعه روستاهای بخش شیرگاه اشاره کرد و متذکر شد: منطقه جنگلی آبشار، پارک جنگلی اندارگلی، پارک جنگلی میان‌شار، پارک جنگلی افراکش زیولا، آبشار گزو، سد البرز منطقه لفور و سدخاکی زمزم برنسجتانک بخشی از زیبایی‌های این بخش است.

این مسئول به تمرکز فعالیت مسئولان محلی برای حل مشکلات روستایی این بخش اشاره کرد و اذعان داشت: 112 شهید، 165 جانباز و 10 آزاده از افتخارات این بخش در نشان دادن ولایت‌مداری است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول