اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام ستاد تسهیلات نوروزی کرمان اعلام کرد:

2621 مورد نظارت بر تأسیسات گردشگری کرمان

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: از 28 اسفند ماه 90 تا 9 فروردین ماه سال جاری 2 هزار و 621 بازدید نظارتی محسوس و نامحسوس از تأسیسات گردشگری استان کرمان صورت گرفت.

2621 مورد نظارت بر تأسیسات گردشگری کرمان

محمدحسین تجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: از 28 اسفند ماه 90 تا 9 فروردین ماه سال جاری 2 هزار و 621 مورد بازدید نظارتی محسوس و نامحسوس از تأسیسات گردشگری استان کرمان صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی محسوس و نامحسوس از مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی در قالب سه تیم نظارتی انجام شده است.

تجلی با اشاره به اینکه کنترل نرخ، کیفیت، کمیت و نحوه رفتار با مسافران و گردشگران نوروزی را از جمله اهداف بازدیدهای نظارتی عنوان کرد و گفت: اکیپ‌های نظارتی به همراه نماینده‌ای از سوی اداره بهداشت در راستای کنترل تأسیسات گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی فعال هستند.

وی افزود: تمام سعی ما بر این است با نظارت مستمر سطح خدمات ارائه شده به گردشگران را بالا برده و سفر خوشی را برای مسافران فراهم کنیم.

تجلی با اشاره به بازدید مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی  بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت گفت: تعداد این بازدیدها به ترتیب 656، یک هزار و 85، 814 و 66 مورد بوده‌ است.

قائم‌مقام ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با اشاره به اینکه نظارت بر تأسیسات گردشگری به طور دقیق صورت می‌گیرد، گفت: این گروه‌ها ضمن نظارت بر 23 هتل، 32 مهمانپذیر، 96 دفتر خدمات مسافرتی، هفت پانسیون، 103 واحد بین‌راهی و ... در صورت مشاهده هر گونه تخلف به آنها  24 ساعت تا سه روز فرصت داده می‌شود تا به نواقص رسیدگی کنند در غیر این صورت تذکر کتبی، اخطار و یا تعلیق دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول