اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دائمی نظارت بر سفرهای کشور تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‎های کمیته گردشگری برای رونق گردشگری

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دائمی نظارت بر سفرهای کشور بر استفاده از ظرفیت‎های کمیته گردشگری برای رونق گردشگری تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت‎های کمیته گردشگری برای رونق گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان منوچهر جهانیان در بازدید از بازارچه مرزی شهرستان گنبدکاووس از تشکیل کمیته گردشگری قدردانی کرد و گفت: اعضای این کمیته در منطقه به نحو شایسته‌ای فعالیت کرده است.

وی تصریح کرد: استان گلستان ظرفیت‎های بی‎شمار گردشگری دارد که می‎تواند به رونق اقتصادی آن کمک کند.

نادر زینالی ناظر عالی ستاد تسهیلات دائمی سفر کشور نیز ضمن بازدید از نقاط دیدنی شهرستان گنبدکاووس گفت: از همراهی و همدلی مسئولان شهرستان گنبدکاووس بسیار لذت بردم و در شهرستان گنبدکاووس همراهی مسئولان با ستاد بسیار عالی بود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس و رئیس ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان گنبدکاووس نیز با اشاره به آمار مسافران نوروزی شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی‌برون اظهار داشت: باید جاذبه‌های گردشگری به مردم معرفی شود و در این راه باید از ظرفیت صدا و سیما و مطبوعات و خبرگزاری‎ها استفاده شود.

حیدرعلی احمدی خدمات‌رسانی به موج اول سفرهای نوروزی را مطلوب توصیف کرد و بر آمادگی برای استقبال از موج دوم سفرهای نوروزی به شهرستان تاکید کرد.

وی ادامه داد: شهرستان گنبدکاووس که بلندترین برج آجری جهان را در خود جای داده، مهد تمدن جرجان قدیم یکی از چهار شهر بزرگ ایران در زمان ساسانیان و اوایل شکوه تمدن اسلامی، شهر تالاب‎ها و آب‎بندان‎ها، مهد سوارکاری و پایتخت والیبال ایران، شهری با نمادهای فرهنگی گوناگون و متشکل از قومیت‎های متنوع و با لباس‎های رنگارنگ است.

این شهرستان با مساحت 5 هزار و 71 کیلومتر مربع در بخش شرقی استان گلستان با فاصله 98 کیلومتری از گرگان واقع شده و از شمال 145 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد و از جنوب با آزادشهر و رامیان، از شرق با کلاله و مینودشت و از غرب با آق‌قلا و علی‌آباد همسایه است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول