اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

بدون نگاه تخصصی به گردشگری درجا خواهیم زد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون نگاه تخصصی و علمی به صنعت گردشگری بدون هیچ پیشرفتی درجا خواهیم زد.

بدون نگاه تخصصی به گردشگری درجا خواهیم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علیرضا ایزدی شنبه شب در ضیافت شام با اصحاب رسانه در ابتدای سال جدید، صنعت گردشگری را در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از سه راه توسعه این استان برشمرد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای جاذبه‌ها و آثار تاریخی منحصر به فردی است که می‌توان از این رهگذر با بهره‌گیری از این موقعیت رونق اقتصادی و توسعه را در این استان رقم زد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: گردشگری در این استان زمانی به نتیجه می‌رسد که نگاه تخصصی به آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با نگاه سنتی صرف به صنعت گردشگری درجا خواهیم زد، ابراز داشت: اگر رویکرد علمی در مدیریت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حاکم نباشد هر کسی هم که مدیر باشد به جز درجا زدن پیشرفت محسوسی در این صنعت مهم نخواهیم داشت.

ایزدی ادامه داد: چهار فصل بودن صفت بسیار مناسب و برازنده استان کهگیلویه و بویراحمد است که این ویژگی موجب خواهد شد تا بتوانیم بیش از گذشته گردشگران را در همه ایام سال جذب این استان کنیم و این‌گونه نباشد که تنها در ایام نوروز یا تابستان گردشگران وارد این استان شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، صنعت گردشگری را مقوله‌ای فرابخشی دانست که همه ارکان یک جامعه در رونق یا رکود آن مؤثر است. 

این مسئول امور گردشگری که سابقه 17 سال کار در بدنه سازمان گردشگری را دارد، آینده این صنعت درآمدزا را در استان کهگیلویه و بویراحمد روشن دانست و گفت: اگر استان کهگیلویه و بویراحمد تنها سه راه برای توسعه و گذر از وضعیت موجود خود داشته باشد بدون شک یکی از این راه‌ها توجه به مقوله گردشگری و صنعت توریسم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وحدت و انسجام بین‌بخشی در ارتباط با استقبال از گردشگران اتفاق نو و تازه‌ای است که با تعامل با دیگر دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها و نهادهای خصوصی به‌وجود آمده به‌گونه‌ای که این موضوع در ستاد استقبال از مسافران نوروز 91 جلوه‌ای محسوس و مؤثر داشته است.

وی تمرکز برنامه‌ریزی‌ها و همکاری‌های نزدیک دیگر اعضای ستاد نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد را که در قالب یک ستاد واحد فعالیت می‌کرد موجب بهبود کمی و کیفی خدمات به مسافران نوروزی دانست و خاطرنشان کرد: خدمات رفاهی ارائه شده در نوروز امسال به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست و از این حیث وضعیت بسیار مناسبی داشتیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از رضایت بازرسان و میهمانان ویژه نوروزی از وضعیت استقبال از مسافران در ایام عید به‌ویژه در امکانات رفاهی و وضعیت اسکان آن‌ها در این استان خبر داد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول