اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

احداث مجتمع گردشگری در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: فرماندار کوهبنان در بازدید ‌از 24 روستای شمالی این شهرستان گفت: عمیات احداث پنجمین مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرستان کوهبنان به زودی در روستای تاریخی سبلوئیه آغاز می‌شود.

احداث مجتمع گردشگری در کوهبنان

منصور متقی امروز در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به منظور بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به روستائیان در این سفر 24 روستا از مجموع 50 روستای دهستان ده علی مورد بازدید و سرکشی قرار گرفت تا با مشاهده مسائل و مشکلات موجود در راستای رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دستگاه‌های مسئول هماهنگی‌های لازم انجام پذیرد.

متقی با بیان اینکه در این سفرها علاوه بر سرکشی از پروژه‌های در دست اقدام، مطالبات روستائیان از دستگاه‌های اجرائی مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: توجه به آثار باستانی و برنامه‌ریزی برای مرمت و بازسازی این اماکن‌، بررسی وضعیت امکانات زیرساختی برای زندگی روستایی یکی دیگر از موارد مورد پیگیری در این سفرها است.

وی تصریح کرد: اغلب مصوبات کمیته برنامه‌ریزی و شورای اداری برای بالا بردن سطح همین امکانات است که هم‌اکنون بسیاری از مصوبات در دست اقدام بوده و اعتبارات لازم تخصیص یافته است.

متقی افزود: در این راستا شاهد بهسازی و زیبا‌سازی بسیاری از روستاها هستیم به گونه‌ای که زیباسازی روستای کهن، بهسازی و زیبا‌سازی روستای تاریخی رتک که آخرین کارهای عملیات آسفالت و سنگ‌فرش کوچه‌های آن انجام می‌شود از جمله اهداف است.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله به زودی کلنگ احداث ‌پنجمین مجتمع تفریحی شهرستان کوهبنان و بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی شمال شهرستان در روستای سبلوئیه که درختانی با قدمتی بیش از 5 هزار سال را در خود جای داده آغاز می‌شود تا مسافران و زائران امام رضا (ع) بتوانند از طبیعت بکر و زیبایی‌های این منطقه حداکثر استفاده را ببرند.

فرماندار کوهبنان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به روستاها در دولت احمدی‌نژاد در ‌حد قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است، ابراز داشت‌: طی چند ماه گذشته با توجه ویژه استاندار کرمان و تلاش چشمگیر و شبانه‌روزی مسئولان بنیاد مسکن و شهرسازی شهرستان کوهبنان، خدمت‌رسانی به روستاها افزایش بسیار زیادی داشته است.

وی عنوان کرد: ما شاهد این سطح از خدمت‌رسانی طی دوره‌های قبل نبوده‌ایم و امیدواریم این روند با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

متقی با اشاره به اتمام برخی فعالیت‌های عمرانی در راستای خدمت‌رسانی به مردم روستاهای سطح شهرستان بیان داشت: همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی موضوع بسیار مهمی‌ است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی موجب سهولت در امر خدمت‌رسانی به روستاهای سطح شهرستان می‌شود و زمینه را برای فعالیت بیشتر فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول