اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان از جاذبه‌های گردشگری جیرفت بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی شهرستان جیرفت بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان خدمات‌دهی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

استاندار کرمان از جاذبه‌های گردشگری جیرفت بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، استاندار کرمان در جریان سفر دو روزه خود به شهرستان جیرفت از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در جیرفت قرار گرفت.

 اسماعیل نجار با سفر به شهرستان جیرفت از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان از جمله سد، محل استقرار مسافران نوروزی، محل اجرای برنامه‌های ویژه مسافران نوروزی و... بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان خدمات‌دهی به مهمانان نوروزی قرار گرفت.

 وی در این سفر از منطقه گردشگری روستای دلفارد به ویژه آبشار و کمپ مسافران این منطقه بازدید کرد و با مهمانان نوروزی از نزدیک به گفت‌وگو پرداخت و نظر آن‌ها را در مورد سفر به استان کرمان و شیوه دریافت خدمات اسکان جویا شد.

 استاندار کرمان در سفر به شهرستان جیرفت نسبت به تأمین اعتبار جاده دسترسی و همچنین ساماندهی آبشار منطقه دلفارد قول مساعد داد.

 استاندار کرمان همچنین از موزه آثار باستانی شهرستان جیرفت بازدید به عمل آورد.

 اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری حدود 900 هزار مسافر در هتل‌ها و محل‌های اقامتی که برای مهمانان نوروزی مهیا شده، اسکان رسمی یافته‌اند.

 وی افزود: این آمار سه برابر مهمانان سال گذشته در استان کرمان است.

 نجار تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعیت هلال احمر بسیج شده‌اند تا در حد توان از مهمانان نوروزی پذیرایی کنند.

 وی سد جیرفت را نیز یکی دیگر از مناطق زیبا و دیدنی جنوب کرمان خواند و خاطرنشان کرد: آثار باستانی فراوانی در استان کرمان از جمله شهرستان جیرفت مانند منطقه بکر و زیبای آبشار دلفارد که منطقه‌ای گردشگری است و در کمتر جایی چنین آبشارهایی را می‌توان دید، وجود دارد.

 استاندار کرمان بیان داشت: اقداماتی مانند تعریض و آسفالت جاده و ایجاد امکانات خوب را برای این محل گرشگری در نظر داریم که در آینده عملی می‌شود.

 انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول