اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جیرفت خبر داد

توزیع 10 هزار نقشه گردشگری جیرفت میان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار جیرفت گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، بیش از 10 هزار بروشور و نقشه گردشگری شهر جیرفت میان مسافران توزیع شد.

توزیع 10 هزار نقشه گردشگری جیرفت میان مسافران نوروزی

امان‌الله مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به فعالیت‌های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری جیرفت در سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: در این ایام ستاد تسهیلات نوروزی در مسیرهای اصلی شهر راه‌اندازی شده بود.

وی با اشاره به چیده شدن 260 سری هفت‌سین کوچک برای مزار شهدا افزود: سه سفره هفت‌سین نیز همراه با جنگ شادی در میدان انقلاب، گلزار شهدا و بارگاه شهدای گمنام چیده شد.

مختاری تصریح کرد: در راستای رفاه حال مهمانان نوروزی برای این ایام بیش از 23 چشمه سرویس بهداشتی و چهار باب حمام عمومی در پارک‌های سطح شهر توسط شهرداری احداث شد.

وی ابراز داشت: علاوه بر راه‌اندازی پیک موتوری در مسیرهای شهری برای راهنمایی مسافران نوروزی، بیش از 10 هزار بروشور و نقشه گردشگری شهر جیرفت میان آنان توزیع شد.

مختاری عنوان کرد: برای اسکان مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 50 آلاچیق احداث و در پارک‌ها نیز تعدادی چادر نصب کرده‌اند.

شهردار جیرفت گفت: همچنین در پارک‌های سبزواران، لاله، ولیعصر (عج) و شهید دلیری «ساحلی» کمپ‌هایی راه‌اندازی شده بود.

مختاری بیان داشت: در پارک‌های سبزواران، لاله و ولیعصر (عج) هنرمندان جیرفتی با اجرای موسیقی زنده فضایی شاد و مفرح برای مسافران نوروزی فراهم کردند.

وی اذعان داشت: در راستای معرفی هر چه بیشتر منطقه مطبوعات محلی توسط شهرداری جیرفت در میان مهمانان نوروزی توزیع شده بود.

مختاری پخت نان سنتی در پارک‌های سطح شهر و اهدا کیسه زباله به مسافران نوروزی برای پاکیزگی شهر را از دیگر خدمات این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار پرس غذا و همچنین آب معدنی در میان مسافرانی که با مشکل کمبود امکانات مواجه بودند، توزیع شده است.

وی افزود: راه‌اندازی نمازخانه در پارک‌های سطح شهر، کاروان‌های شترسواری، پیست کویرسوار در پارک سبزواران، کالسکه‌سواری در ورودی شهر و نصب بیش از 200 متر بنر معرفی جاذبه‌های گردشگری در سطح شهر از دیگر فعالیت‌های شهرداری در ایام نوروز است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول