اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سی‌سخت تأیید کرد

عملکرد خوب و سریع گردشگری در احداث کمپ بیژن 2

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت گفت: احداث کمپ‌های اقامتی میراث فرهنگی و گردشگری موجب توسعه گردشگری در شهر سی‌سخت می‌شود که عملکرد خوب و سریع گردشگری در احداث کمپ بیژن 2 قابل تقدیر است.

عملکرد خوب و سریع گردشگری در احداث کمپ بیژن 2

عبدالمطلب رهنما در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: شهر سی‌سخت با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و توریستی بودن می‌تواند قطبی گردشگری در جنوب ایران شود.

وی در خصوص مقوله گردشگری و توسعه آن افزود: تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی شهرستان دنا باید در شکل‌گیری و پیشرفت این مهم با همکاری هم زیرساخت‌های گردشگری مناسب را ایجاد کنند.

شهردار سی‌سخت ضمن تقدیر از عملکرد میراث فرهنگی و گردشگری در توسعه این زیرساخت‌ها در شهر سی‌سخت عنوان کرد: عملکرد مطلوب این دستگاه در حال حاضر موجب شده است که بحث گردشگری در شهر سی‌سخت در حال گسترش باشد.

وی در خصوص این مهم تصریح کرد: احداث کمپ‌های اقامتی در نقاط گردشگرپذیر شهر سی‌سخت و همچنین عملکرد بی‌نظیر این دستگاه در احداث کمپ بیژن 2 جای تشکر ویژه از توجه مدیرکل گردشگری استان به مکان‌های گردشگرپذیر دنا دارد. 

رهنما تأکید کرد: با احداث چنین زیرساخت‌هایی شاهد هستیم که در دو سال اخیر بر تعداد گردشگران این شهر به طور محسوسی افزوده شده است و پیش‌بینی می‌شود که این مهم با رشد قابل توجه بیشتری مواجه شود.

وی در خصوص تعامل شهرداری با میراث فرهنگی و گردشگری در برنامه‌های مختلف افزود: قطعا با همکاری و تعامل این دو دستگاه می‌توان سی‌سخت را به مکان گردشگرپذیر کم‌نظیری در کشور تبدیل کرده و زیرساخت‌ها را با سرعت بهتری به سرانجام برسانیم.

شهردار سی‌سخت برنامه‌های بی‌نظیر امسال گردشگری و شهرداری سی‌سخت را در بحث سفرهای نوروزی نشانگر ورود به عرصه جدید و مطلوبی از گردشگری دانست و عنوان کرد: ما در مجموعه شهرداری آمادگی کامل داریم که در برنامه‌های مختلف با میراث فرهنگی و گردشگری گام برداریم. 

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول