اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار گلستان:

گردشگری در گلستان فرآیند رو به رشدی دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به شاخص‎های موجود افزود: روند رو به رشد شاخص‌های مطرح شده در ستاد بیانگر فرآیند رو به رشد این مهم در استان گلستان است.

گردشگری در گلستان فرآیند رو به رشدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود در مراسم تجلیل از خادمان تسهیلات سفر گلستان اظهار کرد: موضوع گردشگری، ابعاد مختلفی همچون اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارد که باعث می‎شود بدان توجه ویژه‎ای داشته باشیم.

وی با با بیان اینکه اقتصادی پایدار در حوزه گردشگری داریم بیان کرد: یکی از صنایع پررونق دنیا، پس از خودروسازی، صنعت گردشگری است که اشتغال و گردش مالی بسیاری ایجاد می‎کند.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه بعد اجتماعی اهمیت بسزایی در ایجاد انگیزش، پویایی و افزایش سطح روانی افراد دارد تصریح کرد: راه‎اندازی گردشگری مرزی یکی از ابعاد سیاسی است که نشان از ثبات و امنیت در استفاده از آن فضا، با وجود تبلیغات سوء توسط بیگانگان در این بخش را دارد.

دادبود افزود: با توجه به فعالیت‎ها و اقدامات وسیع صورت گرفته همچنان در پی افزایش شاخص‎ها هستیم تا امیدها و تغییر و تحولات جدید ایجاد کنیم.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر استان گلستان با اشاره به اینکه ماندگاری مسافران در استان افزایش پیدا کرده است اعلام کرد: در کنار کمیته‎های 11 گانه که جای گسترش بسیاری دارد، در پی تشکیل کمیته گردشگری روستایی هستیم.

وی ضمن اشاره به ثبت جهانی برج قابوس تصریح کرد: این ثبت، ظرفیتی بین‎المللی برای استان ما ایجاد می‎کند که می‌تواند در زمینه گردشگری، عاملی مهم برای ارتقای جذب گردشگر در استان باشد.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر استان گلستان در نهایت از زحمات و برنامه‎ریزی 50 دستگاه اجرایی استان با همکاری 20 هزار خادم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول