اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دندان‌پزشک

دندان‌پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی به مناسبت روز دندان‌پزشک از دندان‌پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

دندان‌پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،به مناسبت 23 فروردین ماه روز دندان‌پزشک بعد از ظهر امروز از دندان‌پزشکان بخش درمان تامین اجتماعی استان در محل پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی زنجان قدردانی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در این مراسم با اشاره به نقش کلیدی دندان‌پزشکان به عنوان محور سلامت و کیفیت زندگی مردم اظهار داشت: تا سال 2020 میلادی طبق برنامه سازمان بهداشت جهانی، سلامت دهان و دندان عامل تعیین کننده سلامت و کیفیت زندگی انسانها تعریف شده است.

علی محمدی افزایش رضایتمندی مراجعان و بیماران را در سال جاری سرلوحه اقدامات مدیریت درمان استان خواند و تصریح کرد: سطح دانش و توانائی‌های علمی و عملی دندان‌پزشکان و ارتباط کلامی و رعایت شأن و منزلت بیماران تأثیر بسزائی در ارتقای سطح رضایتمندی بیماران در مراکز درمانی را دارد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت دهان و دندان توسط بیمه‌شدگان یادآور شد و گفت: متاسفانه اکثر مراجعان به دندان‌پزشکی تا زمانی که درد وجود آنها را فرا نگیرد به بهداشت دهان و دندان اهمیت نمی‌دهند و دندان که در سطح یک و 2 قابل ترمیم است، به علت سهل‌انگاری افراد، به عصب رسیده و نهایتا بیمار متحمل هزینه‌های گزاف ناشی از سهل‌انگاری خود می‌شود.

مدیر درمان استان در مورد هزینه عصب‌کشی در بخش سازمان‌های بیمه‌گر گفت: بیمه‌های پایه، انجام عصب‌کشی را سهل انگاری بیمار تعریف می‌کنند نه درمان، بنابراین بیمار باید ضمن دقت در حفظ و نگهداری دندان‌ها به بهداشت عمومی اهمیت دهد.

گفتنی است، در پایان مراسم لوح تقدیر و هدایایی به عنوان قدردانی از تلاش‌های این قشر تلاشگر، به دندانپزشکان واحدهای ملکی تامین اجتماعی استان تقدیم شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول