اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سمینار آرگونومی داندانپزشکی در مازندران خبر داد

کمر و گردن اعضای آسیب‌پذیر دندانپزشکان

خبرگزاری فارس: دبیر سمینار آرگونومی دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیشترین آسیب شغلی دندانپزشکان درد کمر و گردن است.

کمر و گردن اعضای آسیب‌پذیر دندانپزشکان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر ستان ساری، علی زمانیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سمینار بازآموزی دندانپزشکی برای ارتقای کیفیت خدمات دندانپزشکی پزشکی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دندانپزشکان برای دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و پزشکی موظف به حضور در این سمینار هستند و در سال 90 تاکنون 10 سمینار بازآموزی برگزار شد.

دبیر سمینار آرگونومی دندانپزشکی با بیان اینکه رعایت اخلاق حرفه‌ای پزشکی یکی از ضروریات حال حاضر برای پزشکان است، خاطرنشان کرد: در هر سمینار دندانپزشکی تلاش می‌کنیم که مطالب اخلاق پزشکی برای شرکت‌کنندگان در سمنیار توسط استاید برجسته علوم پزشکی مازندران بازآموزی شود.

وی یادآور شد: در این سمنیار یک روزه‌ تلاش می‌کنیم که مشکلات شغلی دندانپزشکان بحث و بررسی شود.

زمانیان مهم‌ترین مباحثی را که در سمینار یک روزه آرگونومی دندانپزشکی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد را کلیات بیماری شغلی و کمرد درد در دندانپزشکان، آرگونومی و کمر درد شغلی دندانپزشکان، روش‌های درمانی فیزیوتراپی برای دندانپزشکان عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این سمینار، تمام راه‌های جلوگیری از بیماری‌های شغلی مربوط به دندانپزشکی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر سمینار آرگونومی دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران سابقه برگزاری سمینارهای مربوط به مشکلات و بیماری‌های دندانپزشکان مازندران را حدود دو سال اعلام کرد و گفت: تاکنون 500 نفر از دندانپزشکان طی دو سال در این سمینار شرکت کردند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول