اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تعطیلات نوروزی انجام می‌شود

ارائه خدمات دندان‌‌پزشکی و سونوگرافی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی ایام تعطیلات نوروزی خدمات دندان‌‌پزشکی و سونوگرافی در مراکز درمانی و بیمارستانی این استان ارائه می‌شود.

ارائه خدمات دندان‌‌پزشکی و سونوگرافی در خراسان شمالی

نادر نیک‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه عمده شهرهای خراسان شمالی این خدمات را در ایام نوروزی به مراجعان ارائه خواهند کرد، اظهار داشت: البته برای ارائه خدمات سونوگرافی در برخی شهرستان‌ها مشکلاتی وجود داشته که اکنون در حال رفع آن و آماده کردن برای ایام نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های بهداشتی نیز در سطح این استان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، افزود: این گشت‌های بهداشتی از تمامی مراکز عرضه و فروش محصولات غذایی بازدیدهای بهداشتی به عمل خواهد آورد.

نیک‌پرست با بیان اینکه بازدید از مراکز عرضه محصولات غذایی در بازارچه‌های صنایع دستی این استان نیز در طول این ایام انجام خواهد شد، از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان خواست تا در این زمینه تدابیر لازم را به عمل آورند.

به گفته وی، طی سنوات گذشته به خاطر بازدیدهای بهداشتی و بعضاً جمع‌آوری اجناس غیربهداشتی در این بازارچه‌ها با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از رفع مشکل آب در سه سایت مرکز بین راهی استان خبر داد و افزود: اکنون این مشکل با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان رفع شده و تمام شرایط برای رعایت مسائل بهداشتی در این مراکز بین راهی فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه تجهیز اتوبوس‌های بین راهی به جعبه کمک‌های اولیه تصریح کرد: بر همین اساس اقلام امدادی شامل؛ باند، گاز استریل، چسب زخم، بتادین و ... توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و جعبه کمک‌های اولیه توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی تأمین خواهد شد.

نیک‌پرست هدف از اجرای این طرح را تأمین وسایل مورد نیاز امدادی اتوبوس‌های بین راهی برای مواقع ضروری اعلام کرد.

خراسان شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول