اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بیمه خدمات درمانی گلستان اعلام کرد:

ارائه خدمات دندانپزشکی به دارندگان بیمه خدمات درمانی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان گلستان گفت: کسانی که دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی هستند برای دریافت خدمات دندانپزشکی می‌توانند به تمام مراکز دولتی برای ارائه خدمات مراجعه کنند.

ارائه خدمات دندانپزشکی به دارندگان بیمه خدمات درمانی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی عصر امروز در جمع کارکنان خدمات درمانی استان گلستان اظهار داشت: اخیرا برای افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات، این این اداره کل با کلینیک دندانپزشکی دولتی (تخصصی) گرگان (واقع در مرکز بهداشتی درمانی شهری سه قلعه حسن ) که وابسته به دانشگاه است قرارداد منعقد شده و با تعرفه دولتی خدمات تخصصی دندانپزشکی ارائه می‌شود.
وی در خصوص بیمه درمان ایرانیان نیز چنین توضیح داد: بیمه درمان ایرانیان در بهمن ماه 1387 به همت دولت و توسط این سازمان در راستای تعمیم بیمه همگانی برای آحاد جامعه اجرایی شد و طی آن تمام افرادی که ایرانی هستند و فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی هستند می‌توانند برای بیمه خود و یا خانواده با پرداخت 50 درصد حق پنج سرانه مصوب که هر سال از سوی هیئت وزیران تعیین می‌شود به مدت یکسال از مزایای بیمه درمان بهره‌مند شوند.
حسینی اظهار داشت: متقاضیان که توانایی پرداخت 50 درصد سهم مشارکت خود در حق بیمه سرانه را نیز نداشته و اظهار به این موضوع کنند توسط همکاران این اداره کل به کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) برای احراز نیازمندی معرفی گشته و پس از اعلام درصد نیازمندی از سوی آن کمیته از تخفیفات ویژه این اداره کل برخوردار می‌شوند.
مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان گلستان در زمینه مزایای بیمه خدمات درمانی ایرانیان نسبت به سایر صندوق‌های بیمه‌ای گفت: در این صندوق افراد می‌توانند به صورت انفرادی زیر پوشش بیمه قرار گیرند در حالی که در سایر صندوق‌های بیمه‌ای این سازمان رعایت شرط خانوار الزامی است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول