اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا:

تقویت کاروان‌های راهیان‌نور نیازمند عزم مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: تقویت کاروان‌های راهیان‌نور در استان و افزایش اعزام‌ها به مناطق عملیاتی نیازمند عزم جدی مسئولان است.

تقویت کاروان‌های راهیان‌نور نیازمند عزم مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حبیب شهسواری در جمع زائران مناطق عملیاتی اظهار داشت: اعزام کاروان‌های معنوی به مناطق عملیاتی یکی از بارزترین مصادیق انجام یک حرکت فرهنگی مقدس است.

وی افزود: حضور این کاروان‌ها در مناطق جنگی گامی ارزنده برای حفظ آثار و برکات گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از این ارزش‌های گرانقدر است.

این مسئول با بیان اینکه کاروان‌های راهیان‌نور زمینه‌ای برای اندوختن سرمایه‌های معنوی و تجهیز فکر و روان جوانان برای مقابله با فوران حیله‌های دشمنان است اضافه کرد: امروز که دشمنان برای بر هم زدن آرامش ملت ایران از هیچ ترفندی فروگذار نیستند لذا سرمایه‌گذاری فرهنگی برای ایجاد آگاهی در جوانان و نوجوانان در کشور می‌تواند گامی مهم در زمینه مقابله با دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان‌نور یک نوع مصونیت بخشی در مقابل هجمه‌های فرهنگی و نرم‌افزاری دشمنان است اظهار داشت: تقویت معنویات و اعتقادات، بررسی نگاه‌های عینی و تغییر نگرش آنان به دفاع مقدس به عنوان یک ارزش مقدس بازبینی یک واقعه مهم و ارزشمند تاریخی است که در سفرهای راهیان‌نور انجام می‌شود.

شهسواری با بیان اینکه کسانی که به این مناطق پا می‌گذارند از نزدیک با ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا آشنا می‌شوند گفت: جوانان امروزی ما افرادی دارای نگرش و بینش ارتقا یافته و وسیع هستند و در صورت بروز حوادث مشابه دوران دفاع مقدس حماسه‌های بسیار بزرگی از خود به یادگار می‌گذارند که تنها مختص ملت ایران است.

به گفته وی کاروان‌های راهیان‌نور بستری مناسب و درخور تحسین برای تجدید میثاق نسل امروز با آرمان‌های نسل گذشته است.

شهسواری اضافه کرد: همه ساله عده‌ای از مردم به ویژه جوانان با اعزام به مناطق جنگی خودشان را بیمه شهدا می‌کنند، در واقع یک مصونیت‌بخشی در مقابل هجمه‌های فرهنگی و نرم‌افزاری دشمنان است و می‌تواند فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه ترویج و جامعه را از هر بلایی مصون بدارد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول