اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد

افزایش 100 درصدی اعزام راهیان نور کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان از افزایش صد در صدی اعزام راهیان نور این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

افزایش 100 درصدی اعزام راهیان نور کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پایان تعطیلات نوروزی و اعزام بیش از 3 هزار و 200 نفر از بسیجیان و مردم حزب‌الله شهرستان کاشان به مناطق عملیاتی جنوب، اعزام راهیان نور از شهرستان کاشان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه آن در سال پیش از آن صد در صد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در سال 89 تعداد 3 هزار و 200 نفر در قالب کاروان راهیان نور از کاشان به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند عنوان کرد: این تعداد در سال 90 به 6 هزار و 400 نفر افزایش یافت.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه تا پیش از تعطیلات نوروز امسال تعداد 3 هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان کاشان برای سپری کردن دروس عملی آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌ بودند گفت: در تعطیلات نوروز امسال نیز 3 هزار و 200 نفر از راهیان نور شهرستان کاشان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

این مسئول افزود: این تعداد زائر در 9 گروه با بیش از 70 دستگاه اتوبوس از 24 اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز گذشته به مناطق جنوب اعزام شدند.

به گفته وی، بیش از یک‌صد نفر داوطلب، مسئولیت روایت‌گری، مداحی، خدمات‌رسانی و فعالیت‌های فرهنگی زائران را بر عهده داشتند.

نائینی خاطرنشان کرد: راهیان نور امسال شهرستان کاشان با استقرار در اردوگاه شهدای دارالمومنین کاشان در آبادان از مناطق جنگی شلمچه، اروندکنار، خرمشهر، هویزه، طلائیه و پاسگاه زید بازدید کردند.

فرمانده سپاه کاشان انتقال فرهنگ جبهه، شهادت و ولایت، حفظ آرمان‌های شهدا، ارتقای بصیرت و آگاهی از فتنه‌های دشمنان و همچنین انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان را از جمله مهم‌ترین اهداف اعزام راهیان نور برشمرد.

نائینی ضمن تقدیر از فرماندار کاشان هزینه اعزام هر نفر به مناطق عملیاتی را 700 هزار ریال اعلام کرد و گفت: 400 هزار ریال از این مبلغ توسط فرمانداری ویژه این شهرستان و از طریق کمک‌های ادارات و نهادهای شهرستان کاشان تأمین و 300 هزار ریال آن نیز توسط متقاضیان پرداخت شده است.

وی متذکر شد: در مدت اعزام راهیان نور شهرستان کاشان به مناطق عملیاتی جنوب، قبور شهدای گمنام در این مناطق با گلاب ناب قمصر کاشان شست‌وشو و معطر شد.

شهرستان کاشان در هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 700 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و رتبه اول پشتیبانی از جبهه‌ها را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول