اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دماوند:

معادن دماوند ساماندهی شود/ سرمایه‏گذاران از دماوند فرار می‏کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بیان اینکه سرمایه‏گذاران از شهرستان دماوند فرار می‏کنند خواستار ساماندهی معادن سطح منطقه شد.

معادن دماوند ساماندهی شود/ سرمایه‏گذاران از دماوند فرار می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمود صفری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: نامگذاری حکیمانه امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب لازم به تقدیر است.

وی ادامه داد: مسئولان سه قوه از همان روزهای نخستین سال 91 به خوبی به موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در قالب نامگذاری سال جاری پرداختند.

صفری با تاکید بر لزوم وجود مدیریتی صحیح در همه امور تولیدی منطقه خاطر نشان کرد: اجرای امور مرتبط با شعار سال جاری علاوه بر همدلی نیازمند مدیریتی صحیح و جامع بر همه مسائل مرتبط است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه داد: در شهرستان دماوند، شهرک‏های صنعتی مختلفی وجود دارد؛ اما به لحاظ فقدان مدیریتی صحیح، استفاده‏ای بهینه از آنها صورت نمی‏گیرد.

وی جذب سرمایه را مهم‏ترین بخش از شعار امسال خواند و افزود: جذب سرمایه یکی از مهم‏ترین مباحث در زمینه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که باید از سوی مسئولان امر مدنظر قرار گیرد.

صفری ادامه داد: شهرستان دماوند تاکنون در زمینه جذب سرمایه‏گذاری تشکیل هیچ کارگروهی را به خود ندیده است تا بتوان موانع، چالش‏ها و راه‏کارهای پیش روی آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اضافه کرد: البته شاید مجموعه مدیریتی شهرستان تمرکز کافی برای ایجاد چنین کمیسیونی را نداشته باشد؛ از این‌رو می‏توان با استفاده از ظرفیت‏هایی مانند شورای فرهنگ عمومی نتایج جلسات این شورا را به فرمانداری برای بررسی کارشناسی و اجرا، ارجاع داد.

وی خواستار ساماندهی معادن سطح شهرستان دماوند شد و افزود: یکی از مطالبات به حق مردم در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ساماندهی معادن سطح شهرستان است.

صفری تصریح کرد: در این بررسی‏ها می‏توان به مشکلات صاحبان معادن و دلایل توقف تداوم کار آنها پی برد و در راستای رفع موانع موجود در مسیر آنها تمهیداتی را اجرایی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به کمبود آب زراعی در استان تهران خاطر نشان کرد: در ایام پایانی سال گذشته و روزهای نخست سال جاری 14 هزار اصله نهال توسط دانشگاه آزاد دماوند غرس شد.

وی ادامه داد: اما رایزنی‏های ما برای تامین آب این تعداد اصله درخت هنوز به جایی نرسیده زیرا استان تهران و به تبع آن شهرستان دماوند مناطق کم‏آبی به شمار می‏آیند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول