اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

بهداشت یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به ارتقای حوزه بهداشت و درمان در ایران گفت: بهداشت یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورها محسوب می‌شود.

بهداشت یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان و خیران استان زنجان در حوزه بهداشت و درمان استان زنجان اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان ایران بعد از انقلاب رشد قابل توجهی داشته است.

وی سلامت را یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورها عنوان کرد و افزود: شاخص سلامت در ایران بعد از انقلاب جهش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

استاندار زنجان با اشاره به حضور پزشکان عمومی از کشورهای دیگر در ایران تصریح کرد: این درحالی بود که بیماران زیادی از ایران به خارج از کشور اعزام می‌شدند که به منبع درآمد برخی کشورها تبدیل شده بود.

وی تاکید کرد: مقایسه دیروز و امروز حوزه سلامت نشان دهنده ارتقای قابل توجه این حوزه است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر کمتر بیماری برای درمان به خارج از کشور اعزام می‌شود، ادامه داد: به این موفقیت‌ها باید ظهور متخصصان نامدار علوم پزشکی در رشته‌های مختلف را هم اضافه کرد.

وی تاکید کرد: به وجود آمدن انگیزه در بعد از انقلاب یکی از شاخص‌ترین دلایل ارتقای سطح سلامت در ایران است.

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم در حوزه سلامت گفت: اقدامات این دولت در حوزه سلامت از ماندگارترین اقدامات محسوب می‌شود.

وی از برنامه دولت برای ساخت و تجهیز بیمارستان‌هایی در سطح کشور خبر داد  و افزود: درمانگاه سوختگی بیمارستان آیت‌الله موسوی، بیمارستان ایجرود نیز تا پایان عمر دولت دهم تکمیل می‌شوند.

رئوفی‌نژاد با ابراز رضایت از عملکرد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تهیه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت انجمن‌های خیریه در سطح استان زنجان اضافه کرد: این انجمن‌ها کمک زیادی به پیشبرد امور سلامت می‌کنند.

در ادامه رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان گفت: نوع خدمات ارائه شده در بیمارستان ولی‌عصر ایجاب می‌کند که پرسنل این بیمارستان با بخش عمده‌ای از سالمندان مواجه شوند.

بهرام حاجی کریم تصریح کرد: عمده سرویس‌ها در بیمارستان ولی‌عصر زنجان در بخش بستری از جمله بیماران سالمند ارائه می‌شود.

وی با اشاره به حمایت خیران از فعالیت‌های بیمارستان ولی‌عصر زنجان افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز نقش ویژه‌ای در پیشبرد امور بیمارستان ولی‌عصر زنجان دارند.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان از حضور و حمایت موثر مسئولان انجمن‌ها از فعالیت‌های بیمارستان ولی‌عصر تقدیر کرد و گفت: فعالیت این انجمن‌ها خدمت بی تکلف را آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به آماده شدن زودتر از موعد آشیانه رادیوتراپی بیمارستان ولی عصر تصریح کرد: این کار با حمایت‌های انجام گرفته ممکن شده است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول