اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا:

یک تن کالای غیر بهداشتی آستارا معدوم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا از جمع‌آوری و معدوم کردن یک تن و 250 کیلوگرم کالای غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

یک تن کالای غیر بهداشتی آستارا معدوم شد

حسین عباسقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به کشف و ضبط انواع کالای غیر بهداشتی از سطح این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بازرسی و نظارت مرکز بهداشت و درمان آستارا، نظارت و بازرسی بهداشت محیط اماکن عمومی این شهرستان در حال انجام است.

وی اجرای طرح‌های نظارتی و بازرسی را در راستای حفظ سلامت شهروندان عنوان کرد و افزود: در این راستا از سطح شهرستان آستارا بیش از یک تن و 250 کیلوگرم انواع مواد غذایی و بهداشتی فاسد کشف و جمع‌آوری شد.

این مسئول، دلیل جمع‌آوری اقلام غیر بهداشتی را پایان مهلت انقضا، استفاده از رنگ غیرمجاز و آفت‌زدگی عنوان کرد و افزود: گروه کشیک نوروزی بهداشت محیط واحد نظارت و بازرسی این اقلام غیربهداشتی را از دست‌فروشان اطراف بازار ساحلی و شهر آستارا و لوندویل جمع‌آوری و معدوم کرده است.

وی، اقلام کشف شده غیر بهداشتی را انواع چیپس، آبمیوه، دوغ، چای، ترشیجات و آجیل دانست و تصریح کرد: در برخی مواد خوراکی از رنگ‌های غیر مجاز استفاده شده و تاریخ انقضای تعدادی از آنها نیز پایان یافته بود.

عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد 47 نفر از متخلفان با تشکیل پرونده برابر ماده 13 قانون بهداشت اعلام جرم و به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول