اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای حوزه سلامت و بهداشت

مدیر بهداشت ‌و درمان دنا نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: در همایش هفته سلامت شهرستان دنا، از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا به عنوان مدیر نمونه کشوری در بحث سلامت تجلیل شد.

مدیر بهداشت ‌و درمان دنا نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، ظهر امروز به مناسبت هفته سلامت همایشی با موضوع سالمندی و سلامت در سالن همایش‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این همایش ابتدا مدیر شبکه بهداشت دنا ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی در خصوص همکاری با شبکه بهداشت و درمان و حوزه سلامت از آن‌ها خواست که بحث سلامت در جامعه را با جدیت کامل همیاری کنند.

سید مهدی ملک‌حسینی در خصوص انتخاب شهر سی‌سخت به عنوان شهر سالم افزود: سلامت تضمین کننده زندگی مطلوب بوده و باید عنوان شهر سالم همیشه برای سی‌سخت حفظ شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از پیشرفت‌های این نهاد به عنوان یک موفقیت یاد کرد و گفت: در چند سال اخیر موفقیت‌های زیادی در تمامی بخش‌های بهداشت و درمان صورت گرفته که مهم‌ترین آنها احداث دو مرکز بستر درمانی در شهرهای سی‌سخت و پاتاوه بوده است.

محمدحسین پرندوار نیز در این همایش ضمن تقدیر از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دنا و عملکرد مطلوب این دستگاه تصریح کرد: کارهای صورت‌ گرفته  شهرستان دنا در حوزه سلامت بسیار مورد رضایت بوده و این موفقیت‌ها موجب می‌شود که جامعه‌ای سالم‌تر داشته باشیم.

وی در این‌باره عنوان کرد: باید تمام پروژه‌های بهداشتی و درمانی در استان به ویژه شهرستان دنا با سرعت بیشتری به سرانجام رسیده و نیروهای بیشتری نیز جذب این مراکز شوند.

وی از تلاش‌های این دستگاه در حوزه سلامت تقدیر و انتخاب دکتر ملک‌حسینی به عنوان مدیر نمونه کشوری در حوزه سلامت را یک افتخار بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان دنا دانست و افزود: باید چنین مدیرانی که دارای خلاقیت و توان بالایی هستند حمایت شوند.

در ادامه معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه‌های این مجموعه اظهار کرد: تعداد هشت مرکز بستر درمانی در این استان احداث گردیده است که از این تعداد دو مرکز در شهرستان دنا قرار دارند.

علی کامکار از احداث بیمارستان 33 تخته سی‌سخت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: احداث این بیمارستان در سال جاری آغاز می‌شود که امیدواریم با سرعت بالایی این پروژه نیز در اختیار مردم این شهر قرار گیرد.

در پایان این همایش از تلاش‌گران عرصه سلامت همچنین از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا به عنوان مدیر نمونه کشوری در حوزه سلامت با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.

 انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول