اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی

مبارزه با قاچاق در محورهای شمالی تهران شدت می‏گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ضمن اعلام خبر افزایش ایستگاه‏های بازرسی انتظامی در مسیرهای دماوند، از شدت‏گیری طرح‏های مبارزه با انواع کالای قاچاق در سال 91 در مبادی بین‏المللی شمالی استان تهران خبر داد.

مبارزه با قاچاق در محورهای شمالی تهران شدت می‏گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران فرهاد قدسی ظهر امروز در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی سال 91 شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، معاون فرماندار این شهرستان و دیگر اعضای این شورا در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد اظهار داشت: اصل اساسی و رکن رکین تعیین اولویت در هدفگذاری‏های آتی شهرستان دماوند، امری قابل ستایش است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام عظمای ولایت خاطر نشان کرد: سال 91 از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی منقش شده است.

قدسی ادامه داد: این نامگذاری حکیمانه نشانه بارزی از هوش، تدبیر و درک والای معظم‏له از شرایط داخلی و خارجی کشور، منطقه و جهان بوده و شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند به شایستگی این مهم را در دستور نخستین نشست سال 91 خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به پاره‏ای از وظایف همسو با این نامگذاری حکیمانه خاطر نشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی به‌عنوان متولی امنیت و انتظام کشور در راستای تحقق منویات رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات متنوعی را مدنظر قرار داده است.

وی ادامه داد: در سال جاری همچون سنوات گذشته، همایشی با حضور فرماندهان انتظامی مناطق مختلف در محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب برپا می‏شود.

قدسی از برنامه‏ریزی‏های متنوع و تمهیداتی مجدانه در زمینه مبارزه با قاچاق انواع کالا و برخورد با متخلفان این حوزه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: در حال حاضر شهرستان دماوند به لحاظ جغرافیایی در مسیر سه محور مواصلاتی مهم، اصلی، ترانزیتی و بین‏المللی کشور و استان تهران همچون هراز، جاده فیروزکوه و جاده ایوانکی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به این ویژگی بارز منطقه و با تاکید بر اصل عمل به منویات مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق کالا در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از سوی مجموعه خدوم، ولایی و انقلابی فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند شدت می‏گیرد.

قدسی از افزایش ایستگاه‏های بازرسی انتظامی در محورهای شمالی استان تهران و شهرستان دماوند در راستای مقابله با قاچاق انواع کالا خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: علاوه بر این تجهیزات لازم برای ایستگاه‏های موجود در مسیرهای مواصلاتی بین دو استان تهران و مازندران شهرستان دماوند تهیه شده و سعی بر ارتقای آنها خواهد بود.

وی اضافه کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند در کنار این اقدامات، پیرامون خرید کالاهای غیرایرانی برای صرف در نیازمندی‏های درون‏سازمانی خود ممنوعیت‏هایی را اعمال می‏کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول