اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نکا:

نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید ملی وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نکا گفت: نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید ملی وظیفه همگانی است.

نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید ملی وظیفه همگانی است

رضا آزادی‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند و مردم و مسئولان در راستای تحقق این امر وظیفه‌ای مهم برعهده دارند.

وی بیان داشت: برای حمایت از تولید ملی و کالاهای داخلی همه افراد جامعه باید وارد شوند و برای رشد و شکوفایی ایران تلاش کنند.

آزادی‌کناری ادامه داد: توانمندی‌های علمی و عملی ایران در زمینه‌های مختلف بر همگان روشن است و باید در این راستا با استفاده از تولید ملی، ایران را در صدر قرار داده و به دشمنان بفهمانیم که تحریم‌ها و تهدیدها در عزم ایرانیان کارساز نیست.

فرماندار شهرستان نکا یادآور شد: ایرانی با اتکا به خداوند، ایمان و رهبری بر تمام ترفندهای گذشته و حال دشمنان نائل آمده و همه ما می‌دانیم که این تحریم‌ها تنها متعلق به سال‌های اخیر نیست بلکه ایران از سال‌های بسیار گذشته و از بعد از انقلاب در تحریم‌های مختلف دشمنان به سر می‌برد و در همه زمینه‌ها با توان و نیروی خود بر مشکلات نائل شده است.

وی با اشاره به قرارگرفتن در دهه چهارم انقلاب گفت: پیشرفت‌های مختلف ایران در سال‌های اخیر از نظر رهبری حیرت‌آور است و این مهم تنها به‌واسطه همت و تلاش دانشمندانی است که با تلاش شبانه‌روزی خود، اقتدار را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند.

نماینده عالی دولت در نکا گفت: دشمنی استکبار در زمینه‌های مختلف به دلیل پدیده جمهوری اسلامی است، چرا که این نظام، مدلی بی‌بدیل و الهام‌بخش است که در دنیا بی‌نظیر است و موجب ناکامی دشمنان در بسیاری از موارد شده است.

آزادی‌کناری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی ما اکنون تقریبا در زمینه دفاعی مستقل است و همان خودکفایی و تولید ملی است که باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

این مسئول ادامه داد: ایران اسلامی اکنون به دانش و تکنولوژی روز دنیا نائل آمده و در انرژی هسته‌ای از 10 کشور برتر جهان است و همچنین در هوا و فضا نیز در 12 سال آینده انسان به فضا خواهد فرستاد.

فرماندار شهرستان نکا اذعان داشت: پیشرفت در سلول‌های بنیادین، صنایع نفتی و دریایی و نانو تنها گوشه‌ای از پیشرفت‌های متعدد ایرانیان با تکیه بر دانش بومی و ایرانی و ملی است.

آزادی‌کناری متذکر شد: اقتدار ایران عزیز بواسطه وجود ایمان، خودباوری و اعتماد به نفس است و ایران بالنده با دارا بودن چنین استعدادهای انسانی و قدرت فکر و اندیشه نیازمند هیچ بمب اتمی نیست و بالنده‌تر از گذشته برای خودکفایی و افزایش تولید ملی و داخلی گام برخواهد داشت تا با قطع وابستگی‌ها اقتدار خود را در جهان چند برابر کرده و به نمایش گذارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول