اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) سوادکوه:

اشتغال پایدار به مشارکت 20 اداره نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان سوادکوه با تاکید بر لزوم اشتغالزایی پایدار، گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار به مشارکت بیش از 20 اداره و نهاد نیاز است.

اشتغال پایدار به مشارکت 20 اداره نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، قربانعلی عیسی‌زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی اصناف و بازاریان این شهرستان با بیان این مطلب که برای عملی شدن خواسته مقام معظم رهبری برای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به بسترسازی تئوری و عملی پرداخت، بیان داشت: تولید شهرستانی و استانی با استعدادها و توانمندی بومی باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان سوادکوه افزود: فعالیت‌های صندوق مهر امام رضا (ع) سرفصل عمیق شدن فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان سوادکوه شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا (ع) موجب برکات فراوانی شده، تصریح کرد: هویت‌بخشی به جوانان جویای کار با ایجاد شخصیت جدید کاری و ایجاد شخصیت اقتصادی و اجتماعی و با ثبات بخشی از برکات این صندوق است.

عیسی‌زاده به لزوم تمرکز هر چه بیشتر برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور اشاره کرد و ادامه داد: برای ایجاد یک شغل پایدار مشارکت بیش از 20 اداره و ارگان نیاز است که در صورت برنامه‌ریزی‌های ستادی و تمرکز در دستیابی به اهداف، شاهد تسریع قابل توجه در روند ایجاد اشتغال خواهیم بود.

این مسئول شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی باید در دستور کار همه فعالان اقتصادی و مصرف‌کنندگان قرار گیرد تا شاهد پویایی هر چه بیشتر اقتصادی و رونق اشتغالزایی باشیم.

وی، اصناف را از نهادهای موثر در اشتغالزایی پویا توصیف کرد و اذعان داشت: نظارت و هدایت فعالیت‌های اقتصادی طرح‌های اشتغالزا از مواردی است که شورای اصناف با مشارکت پویا در آن می‌توانند در پایداری طرح‌ها موثر عمل کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول