اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مدیرکل کمیته امداد با مدیرعامل بانک ملی تاکید شد

تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغالی مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با مدیرعامل بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغالی مددجویان این استان تاکید شد.

تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغالی مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشستی مشترک با مدیرعامل بانک ملی بر تسریع در روند پرداخت وام‌های اشتغالی این نهاد با رویکرد تعاملی با بانک‌ها تاکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته 137 پرونده خوداشتغالی در بانک ملی این استان منجر به پرداخت تسهیلات شده است.

 این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین تعداد پرونده‌های دریافت‌کننده تسهیلات مشاغل خانگی را 195 مورد اعلام کرد.

* 355 پرونده در نوبت پرداخت تسهیلات در بانک ملی

فرهادی با اشاره به نقش مهم این تسهیلات در توانمندسازی خانواده‌ها بیان داشت: 355 پرونده در بانک ملی برای دریافت وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی در نوبت پرداخت است.

وی اظهار امیدواری کرد تا دو ماه آینده سایر اعتبارات در این زمینه جذب شود تا کمیته امداد سهم و نقش خود را در اقتصاد مردم به‌ویژه نیازمندان بیش از گذشته ایفا کند.

 وی ادامه داد: تعامل سال گذشته این نهاد با بانک‌ها خوب بوده که امیدواریم با تغییراتی در ارائه خدمات و کارها روند کنونی شتاب بیشتری گیرد و متقاضیان با دریافت تسهیلات بتوانند زمینه ایجاد کسب و کار را برای خود فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در سال گذشته مبلغ 11 میلیارد و 520 میلیون ریال برای طرح‌های خوداشتغالی از سوی بانک ملی به متقاضیان معرفی شده پرداخت شده است.

فرهادی مبلغ تسهیلات اعطا شده به متقاضیان مشاغل خانگی را 6 میلیارد و 240 میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: کمیته امداد در امر اشتغال زبانزد بوده و همه ما همکاری با این نهاد حمایتی را وظیفه خود می‌دانیم.

جلال هواسی افزود: خدمات کمیته امداد در همه نقاط کشور قابل لمس است و بانک ملی نیز حمایت و پیگیری امور محرومان را در کنار کمیته امداد افتخار خود می‌داند.

وی ابراز داشت: بانک ملی آماده است تا با تعامل و بازکردن برخی مشکلات روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداد را شتاب بخشد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول