اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

سد خداآفرین 40 هزار اشتغالزایی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با بهره‌برداری از سد خداآفرین بیش از 40 هزار نفر صاحب شغل می‌شوند.

سد خداآفرین 40 هزار اشتغالزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: دولت با حمایت از طرح‌های آبی و کشاورزی در چند سال اخیر اهتمام و توجه  ویژه‌ای را به این بخش‌ها معطوف داشته که در کنار آن کلنگ‌زنی‌های متفاوت و بهره‌برداری‌های پروژه‌ای سبب شده تا بسیاری از مشکلات حوزه آب و خاک برطرف شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه سد سازی به ویژه در مناطق کشاورزی یکی از برنامه‌های مدون دولت برای خود کفایی است، افزود: صدور مجوز و دستورات لازم برای احداث سدهای بزرگ و کوچک در مناطقی همچون پارس‌آباد که قطب کشاورزی است می‌تواند در دراز مدت رونق کشاورزی را در این منطقه سبب شود.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: طرح‌های تصفیه خانه آب شرب شهر اصلاندوز و مجتمع آبرسانی عمران‌آباد پارس‌آباد در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی با تاکید بر تکمیل هرچه سریعتر تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس‌آباد، تصریح کرد: با بهره‌‌برداری از این پروژه ملی، مشکل جمع‌آوری و دفع فاضلاب این شهر برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان پارس‌آباد به ضرورت بازسازی و مرمت شبکه‌های آب روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح‌های بسیار مهمی در حوزه آب در این شهرستان در دست اجرا است که با تکمیل و افتتاح آنها شاهد ایجاد تحول اساسی در این منطقه خواهیم بود.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: شبکه پایاب سد خداآفرین از عظیم‌ترین پروژه‌های ملی کشور است که با بهره‌برداری از این پروژه 62 هزار هکتار از اراضی دیم منطقه تبدیل به آبی خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول