اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

رویکرد دور چهارم سفرهای استانی دولت "اشتغال‌زایی" است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: رویکرد دولت در دور چهارم سفرهای استانی بیشتر معطوف به رفع مسائل حوزه اشتغال و پیگیری مصوبات سه دور گذشته سفر است.

رویکرد دور چهارم سفرهای استانی دولت "اشتغال‌زایی" است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت دور چهارم سفر رئیس جمهور به هرمزگان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره رویدادهای مهم استان طی ماه پایانی سال 90 و فروردین سال 91 اظهار داشت: به واسطه تعطیلات نوروزی، هرمزگان در آغاز فصل بهار میزبان چندین میلیون نفر از سراسر کشور در خود بود که باید گفت سفر کابینه نیز تکمیل‌کننده مسافرت‌های بهاری به هرمزگان است.

وی در ادامه به روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره و گفت: خدا این توفیق را به ملت ایران داد که در سایه تدبر و در برشی بومی به این فناوری بزرگ تسلط یابند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف سفرهای استانی هیئت دولت اشاره کرد و افزود: ارتباط متقابل و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم از اهداف نظام اسلامی است و این شاخص از کارکردهای منحصر به فرد نظام است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بی‌شک چهار سفر هیئت دولت در هرمزگان می‌تواند منشأ تحولات قابل توجهی در این استان جنوبی باشد، اضافه کرد: تقویت ارتباطات بین مردم و مسئولان، توجه و شناخت هر چه بیشتر روستاها و مناطق محروم و استفاده از پیشنهادات و ایده‌ها از دیگر اهداف سفرهای استانی است.

وی با بیان اینکه حاصل سه دور سفر رئیس جمهور در قالب سفرهای استانی به هرمزگان تصویب تحقق هزار و 688 پروژه در قالب 538 مصوبه است، متذکر شد: پیگیری مصوبات سه دور گذشته سفر یکی از اهداف مهم دور چهارم سفر دولت به هرمزگان است.

استاندار هرمزگان در پایان این بخش از سخنان خود اذعان داشت: رویکرد دولت در دور چهارم سفر، اشتغال‌زایی و رفع تنگناها در این حوزه و دیگر حوزه‌هاست.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول