اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز اردیبهشت سال‌جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه اشتغال و کار آفرینی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه استانی اشتغال و توسعه کار آفرینی در هفته مشاغل از یکم تا پنجم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه اشتغال و کار آفرینی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه توسط دانشگاه جامع علمی و کاربردی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، آموزش و پرورش، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان اقتصاد و امور دارایی برگزار می‌شود.

صفدر نیازی زمینه‎سازی موثر برای توسعه اشتغال زایی و کار آفرینی را از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: توسعه اشتغالزایی با تاکید بر حرکت‌های جهادی، پیوند بین صنعت و دانشگاه و آشکارسازی نیازهای واقعی دانش آموختگان برای کسب شغل مورد نیاز  از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نیازی افزود: شناسایی فرصت‌های شغلی کشور، تشویق صاحبان صنایع و مشاغل، توجه به توسعه منطقه‌ای به‌ویژه مناطق محروم از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 10 غرفه دارد، گفت: کارآفرینان برتر کشاورزی می‌‎توانند برای شرکت در این نمایشگاه مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه با شعار سال‌جاری با تاکید بر اینکه باید بند به بند شعار امسال برنامه‌ریزی و کار شود، گفت: مهم‌ترین اولویت این استان بخش کشاورزی بوده، از این رو در تمام دستگاه‌های مرتبط با این بخش فعالیت مضاعفی داشته باشیم.

نیازی افزود: نیروهای بخش کشاورزی به نیروهای توانمند تبدیل شده تا از حداکثر ظرفیت این بخش استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول