اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار گناوه:

بستر تولید و اشتغال در روستاها مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گناوه گفت: بستر تولید و اشتغالزایی در روستاها در سال جدید در دستور کار قرار گیرد.

بستر تولید و اشتغال در روستاها مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه ضرغام مردانی صبح امروز در نخستین کمیته عمران روستایی بخش مرکزی در سال جدید با حضور بخشدار، مسئولان شهرستان، شوراها و دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری گناوه با تسلیت ایام فاطمیه گفت: یکی از اهداف تشکیل این جلسه برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و تعریف پروژه‌های جدید در روستاهای بخش مرکزی است.

مردانی با اشاره به پیام راهبردی نوروزی مقام معظم رهبری بیان کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، منابع موجود در روستاها اعم از انسانی و طبیعی زمینه و بستر تولید و اشتغالزایی در روستاها در سال جدید در دستور کار قرار گیرد.

بخشدار مرکزی گفت: شوراها و دهیاران هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌بندی پروژه‌های سال جدید اعم از احداثی و تکمیلی طبق اولویت‌بندی و اهمیت اجرای آنها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی اجرای عملیات تکمیلی طرح‌های هادی روستایی، احداث خانه عالم روستایی، تقویت و نوسازی خطوط انتقال شبکه داخلی برق روستایی، تعویض خطوط فرسوده آب روستاها، احداث پارک محله‌ای روستاها، احداث پارک ساحلی روستاهای مال قائد و مال خلیفه، بهسازی کوچه‌ها و معابر روستاهای فاقد شورا و دهیاری را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که در کمیته فوق شد.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: بخش مرکزی شهرستان گناوه با دارا بودن 28 روستا جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر را در خود جای داده است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول