اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد محمودآباد خبر داد

صرف اعتبار 9 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان محمودآبادی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی محمودآباد گفت: در سال گذشته با اعتبار حدود 9 میلیارد ریالی برای 600 نفراز افراد زیر پوشش این کمیته فرصت شغلی ایجاد شد.

صرف اعتبار 9 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان محمودآبادی

حبیب الله فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد اهداف این نهاد در سال گذشته را استمرار و تحول کارآفرینی، اقتدار کمیته در خدمت محرومان با محوریت همت و سلامت و توانمندی دانست.

فضلی تصریح کرد: در راستای توانمندسازی خانواده‌ها با محوریت اشتغال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که سال 90 را سال جهاد اقتصادی دانستند و تعهدات دولت خدمتگزار برای ایجاد 2.5 میلیون شغل در کشور ما با همت و تلاش امدادگران توانستیم برای 200 خانواده در زمینه‌های مشاغل خانگی، خودکفایی و کارانگیزی، ایجاد اشتغال کنیم. 

وی افزود: حدود 600 نفر از بین این 200 خانوار از اشتغال بهره‌مند شدند که با اعتباری بیش از 8 میلیارد و 800 میلیون ریال این امر تحقق پیدا کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی محمودآباد مهم‌ترین کارهای سال گذشته این نهاد را علاوه برای ایجاد اشتغال فعالیت‌های فرهنگی، مسکن، تهیه جهیزیه، وام‌های ضروری، مشارکت‌های مردمی، اعتماد سازی و حمایت از اکرام ذکر کرد.

فضلی با اشاره به رشد 50 درصدی مشارکت مردم محمودآباد در سال 90 نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: این مشارکت بسیار ارزنده و قابل ستایش به ویژه در جشن نیکوکاری پایان سال نمود بیشتری داشت و طی آن توانستیم 500 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی را با همکاری آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین، صدا و سیما، مسئولان شهری و خیران و افراد نیکوکار جمع‌آوری کنیم.

این مسئول با توجه به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اولویت‌ها و اهداف کمیته امداد محمودآباد را استمرار تحول و کارآفرینی در سال جدید و حمایت از کار و تولید ملی دانست.

وی در پایان افزود: اولویت ما ایجاد اشتغال، تقویت بنیه دینی و اعتقادی خانواده‌ها، کمک ویژه حمایتی به نیازمندان، تأمین مسکن و جهیزیه مددجویان ذکر کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول