اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور اصفهان:

قرعه‌کشی عمره دانشجویی 25 مهرماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور اصفهان گفت: 25 مهرماه قرعه کشی عمره دانشجویی دانشجویان پیام نور استان اصفهان انجام می‌شود.

قرعه‌کشی عمره دانشجویی 25 مهرماه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام مهدی مستأجران امروز در آیین جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور گلپایگان بیان داشت: سال تحصیلی جدید به دهه کرامت مقارن شده است و این امر را به فال نیک می‌گیریم.
وی گفت: بهترین انسان‌ها افرادی هستند که اهل بصیرت و دانش باشند و این فرصت در دانشگاه محقق می‌شود که دانشجویان در کنار کسب علم و دانش به تهذیب و تزکیه نفس بپردازند.
مستأجران ادامه داد: با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گلپایگان و انجمن‌های علمی، اردوهای جهادی در دو مرحله با موفقیت اجرا شد.
وی افزود: ثبت‌نام عمره دانشجویی در سایت labbaik.ir (لبیک) آغاز شده است و 25 مهرماه زمان قرعه‌کشی است و همچنین برای نخستین بار ثبت‌نام دانشجویی عتبات عالیات هم برای دانشجویان انجام می‌شود.
مستأجران تاکید کرد: 18 مهرماه سایت ازدواج دانشجویی باز می‌شود و زوج‌های دانشجویی که از آبان‌ماه سال گذشته تا اواخر مهرماه سال جاری اقدام به این سنت حسنه کرده‌اند، فرصت دارند در این سایت ثبت‌نام کنند.
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته 2 هزار و 500 زوج دانشجو در بهترین هتل‌های شهر مشهد پذیرایی شدند و در سال جاری نیز زمان ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تعیین شده و به صورت متمرکز صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول