اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

تحقق شعار رهبری پاسخ محکمی به تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: تحقق شعار رهبری در سال جاری پاسخ محکمی به تحریم‌ها است.

تحقق شعار رهبری پاسخ محکمی به تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقامیری شامگاه یکشنبه در چهارصد و بیستمین صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری به تحقق منویات رهبری و نامگذاری سال جدید تاکید کرد و اظهار داشت: اگر تمام شعار و نامگذاری‌هایی که در هر سال از سوی رهبر مطرح می‌شود به نحو درستی اجرا شود پاسخ محکمی به هرگونه تحریم‌ها از سوی دشمنان نظام است و مشکلات اساسی کشور که گرانی و اشتغال است حل می‌شود.

وی ادامه داد: شهردار ساری از طریق نظام پیشنهادات به همه سازمان‌ها و واحدهای تابعه ابلاغ کند تا هر پیشنهاد برای عملی شدن شعار تدوین شده رهبری که در حیطه شهرداری است استقبال شود.

رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه از سوی شورای شهر مصوب شود تا از خرید هرگونه کالاهای خارجی از سوی شهرداری ممانعت شود، تصریح کرد: سازمان‌های تابعه شهرداری برای حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال در کشور تشویق شوند تا از کالاهای تولید داخل استفاده کنند.

آقامیری به حمایت از قشر معلم و کارگر جامعه در مرکز مازندران از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشاره کرد و ابراز داشت: قبل از اینکه دستگاه‌های دیگر برای تجلیل از این دو قشر برای شهرداری و شورای شهر تصمیم بگیرند جای دارد اقدام شایسته‌ای برای قدردانی از کارگران و معلمان انجام شود.

* شهرداری ساری نسبت به ارتقای معیشت کارگران همت کند

وی با تاکید بر اینکه شهرداری ساری نسبت به تعیین تکلیف نیروهای شرکتی شاغل در این نهاد خدماتی اقدام کند، ادامه داد: نگذارید دیگران برای شما تصمیم بگیرند، شهرداری نسبت به ارتقای معیشت کارگران شرکتی با دستمزد 390 هزار تومان در سال توجه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری، نظارت بر کار شهرداری و سازمان‌های تابعه را از وظایف ذاتی دانست و اضافه کرد: شورای اسلامی شهر ساری با بکارگیری مشاوران مجرب شهرداری و سازمان‌های تابعه را با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مورد ارزیابی قرار دهد.

این مسئول در بخشی از سخنانش به  تفریغ بودجه شهرداری ساری پرداخت و گفت: شهرداری و تمام سازمان‌های تابعه موظف شوند تا پایان اردیبهشت نسبت به گزارش تفریغ بودجه سال جاری به شورا اقدام کنند تا شورای اسلامی شهر مانند سال گذشته به صورت فله‌ای تفریغ بودجه را مصوب نکند.

آقامیری به اطلاع‌رسانی دقیق قانون مالیات‌های شهرداری به صورت منطقه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: به عنوان رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر ساری اطلاع دقیقی از روند قیمت منطقه‌ای مالیات‌ها و اعضا و تصمیم‌گیران این کمیته ندارم.

وی متذکر شد: چند مصاحبه، نشر چند اطلاعیه و نصب چند سخنرانی در مراسم نماز جمعه اقدام فرهنگی مرکز استان تلقی نشود.

آقامیری 20 فروردین را نماد توانمندی، دانایی و عزت ایرانی اعلام کرد و اذعان داشت: دعوت از چند دانشمند ساروی از بنیاد نخبگان استان، نصب بنر و یا پیام در نشریات می‌توانست حمایت از دانش به ویژه دانشمندان هسته‌ای باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول