اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد

ملت ایران تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: سیدمحمد حسینی گفت: ملت غیور ایران تحریم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و برنامه‌ها و تلاش دشمنان را خنثی می‌نماید.

ملت ایران تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهر چهاردانگه اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند که با تحریم‌ها و تهدیدها ضربه بر این نظام و مملکت بزنند، در حالی که ملت ایران هر تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل کرده و برنامه‌ها و تلاش‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‌نمایند.

حسینی افزود: غربی‌ها همواره سعی داشتند با ترویج بحث اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی و شیعه‌ستیزی کشورهای مختلف را برای مقابله با ملت ایران مهیا سازند، در حالیکه ملت ما در طول 33 سال گذشته نشان داد با وحدت و یکپارچگی خود همواره در راه آرمان‌های والای امام(ره) و انقلاب اسلامی گام برداشته و هرگز از این راه عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وزیر ارشاد بیان داشت: دولت دهم سعی دارد در قالب نهضت عمرانی که در کشور آغاز شده تمامی اقدامات عمرانی را تا قبل از پایان عمر این دولت به سرانجام برسانند و هیچ کار نیمه‌تمامی را برای دولت بعدی باقی نگذارد.

وی افزود:‌ امسال دولت در طرح مهر ماندگار که بالغ بر 800 پروژه عمرانی می‌باشد و به سرانجام برساند، تعداد زیادی پروژه‌های فرهنگی نیز در قالب این طرح‌ها در نظر گرفته شده است که به بهره‌برداری می‌رسند.

حسینی خاطرنشان ساخت:‌ دولت با عزم و اراده جدی خود در جهت توسعه و پیشرفت کشور گام برمی‌دارد و امیدواریم که بحث‌های سیاسی و سیاسی‌بازی‌ها و حاشیه‌سازی‌هایی که در کشور وجود دارد، در اقدامات دولت سایه نیاندازد و فرصت و مجال خدمت مدیران را از بین نبرد.

وزیر ارشاد افزود: دولت‌های نهم و دهم نشان دادند که افرادی پشت میز نشین نیستند، بلکه کسانی می‌باشند که با سفر به اقصی نقاط این کشور و روستاها و شهرها از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را لمس می‌کنند و در جهت رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این راه از هیچ کوششی کوتاهی نمی‌نمایند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 91 از سوی رهبر انقلاب گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با هم‌فکری و همکاری رسانه ملی و تمامی مطبوعات و رسانه‌ها و ملت شریف ایران دست به دست هم بدهیم و فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی را ترویج و تبلیغ کنیم، البته باید علاوه بر اینکه کیفیت کالاهای ایرانی ارتقاء یابد هزینه آنها نیز کاهش یافته و با کالاهای خارجی رقابت مطلوبی داشته باشند.

حسینی گفت: علی‌رغم اینکه بحث‌های زیادی در زمینه اقتصادی وجود دارد، ولی در پایان سال 90 اعتبارات خوبی به همه دستگاه‌های کشور اختصاص یافته که ما امسال باید شاهد یک جهش و تحول بزرگی در زمینه‌های مختلف فرهنگی در کشور باشیم و در شهرستان اسلامشهر هم باید بیش از گذشته مسائل فرهنگی توجه شود و پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنند.

قابل ذکر است که وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی در پایان سفر خود به شهر چهاردانگه اسلامشهر از کتابخانه پیامبر اعظم این شهر بازدید کرده و دستور احداث و ایجاد کتابخانه دیجیتال را صادر نمود و برای رفع مشکلات و مسائل فرهنگی شهرستان قول‌های مساعدی را به مسئولین داد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول