اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

مطرح کردن مذاکره با آمریکا از ناقص‌‌العقلان سیاسی ‌هم بعید است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: مطرح کردن مقوله مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی از ناقص عقلان عرصه سیاست نیز بعید است چه برسد به افرادی که ادعای سیاستمداری دارند.

مطرح کردن مذاکره با آمریکا از ناقص‌‌العقلان سیاسی ‌هم بعید است

آیت‌الله دکتر محسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی که ماهیت آمریکا بیش از پیش مشهود شده است دم زدن از رابطه با آمریکا ناقص عقلی است زیرا این اتفاق باعث عقب نشینی جبهه مقابله با استکبار می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی ایران اسلامی خط مقدم جبهه مقابله با استکبار جهانی است و مذاکره کردن ایران با آمریکا به نوعی شکست جبهه مقاومت است و این سخن اصلا به مصلحت ایران اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه ایران در شرایط شبه ابی‌طالب مذاکره نکرد، گفت: ایران اسلامی در شرایطی که در وضعیت شبه ابی‌طالب بود مذاکره نکرد در شرایط کنونی که در وضعیت گشایش و بدر و خیبر هستیم سخن راندن در این باره کاملا خطاست.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه ایران اسلامی نیازی به آمریکا ندارد، گفت: ایران نقطه مقابل آمریکاست و مذاکره در شرایط کنونی معنایی ندارد.

حیدری با تاکید بر اینکه برخی با بیان این سخنان در جامعه به دنبال چه هستند، تاکید کرد: برخی در شرایط کنونی بار دیگر به دنبال فتنه‌ای جدید هستند زیرا خود همین افراد بودند که با نوشتن نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری چند روز پیش از انتخابات سال88 فتنه را رقم زدند و در شرایط کنونی نیز به دنبال فتنه‌ای جدید هستند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: ایران اسلامی برای برقراری ارتباط با آمریکا تنها باید سخن رهبری معظم انقلاب را فصل‌الخطاب بداند و همین‌گونه نیز است.

وی با اشاره به اینکه رابطه با آمریکا در شرایط کنونی تنها بیداری اسلامی را نابود می‌کند، تاکید کرد: در شرایط کنونی کشورهای اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی قیام کرده‌اند و مطرح کردن این موضوع آن هم در شرایط کنونی گناهی بزرگ به شمار می‌آید.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه آمریکا تنها در این شرایط شاد می‌شود، گفت: در شرایط کنونی آمریکایی که در شرایط مرگ است از این سخنان شاد می‌شود و باید تامل کرد که این سخن و یا بیان خاطره اصلا در شرایط کنونی به مصلحت نبود.

حیدری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به دنبال عزت مسلمان است، تاکید کرد: آمریکا با خوی استکباری خود تنها برای ملت‌های جهان نقشه می‌کشد و راه دادن به آمریکا ابتدای شکست و انحطاط است.

امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد: دشمن نباید از سخنان ما نیز امیدوار شود ولی در شرایط کنونی آمریکا بار دیگر روحیه گرفته است ولی باید دانست تا مقام معظم رهبری حضور دارد حرف آخر را در این باره تنها ایشان خواهند زد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول