اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد

تدوین وظایف معاونت تعاون و اشتغال آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: وظایف معاونت تعاون و اشتغال آذربایجان غربی تبیین و تدوین شد.

تدوین وظایف معاونت تعاون و اشتغال آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی سلیمانی در دیدار با رؤسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های استان اظهار داشت: این وظایف به منظور حرکت در مسیر شعار سال جدید و تسهیل نیل به اهداف پیش‌بینی شده در پنج مرحله برای وظایف معاونت تعاون و اشتغال این اداره کل تدوین شده است.

وی افزود: مرحله اول مربوط به چیدمان تعاونی‌ها و ساماندهی جویندگان کار و معرفی به اداره کل در قالب شرکت‌های تعاونی است که این امر از وظایف بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان است.

این مسئول اضافه کرد: آموزش، ساخت بنگاه به ویژه در پروژه‌های عمرانی، تجهیز واحد یا بنگاه تعاونی و بازاریابی از دیگر وظایف معاونت تعاون و اشتغال آذربایجان غربی است.

به گفته وی در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده به ویژه ایجاد اشتغال در جامعه باید ارکان مختلف درون و برون سازمانی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: این اداره کل بر اساس ارزیابی‌های مدیریت استان، رتبه قابل توجهی را در زمینه شاخص‌های اختصاصی و عمومی بین دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1390 کسب کرده که این امر مایه مباهات کارکنان است.

سلیمانی اضافه کرد: در سال جدید که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید با تمام توان برای تحقق این فرمایش ایشان تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: منش و سیاست کاری ما به تبع سیاست‌های دولت، اشتغالزایی و ایجاد فضای اشتغال مبتنی بر فضای اقتصاد داخلی و همچنین توسعه اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی خواهد بود.

به گفته وی تکیه بر مردم مهم‌ترین رمز موفقیت و پیشرفت‌های روزافزون کشور در طول سال‌های بعد از انقلاب بوده است و نام‌گذاری امسال نیز می‌توانند زمینه توسعه و اقتدار بیش از پیش کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول