اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه تاکید کرد

ضرورت حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای افزایش اشتغالزایی

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجب افزایش اشتغالزایی می‌شود و تحقق آن نیاز به همت مسئولان دارد.

ضرورت حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای افزایش اشتغالزایی

نادر فخری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: این نامگذاری تدوام جهاد اقتصادی سال گذشته است، که بیانگر تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش بیشتر در بعد اقتصادی است.

 

فخری یادآور شد: اگر تولید ملی افزایش یابد، اشتغال افزایش یافته و تورم کاهش می‌یابد و توجه مردم به اجناس داخلی و تولید داخلی بیشتر می‌شود.

 

فرماندار قروه افزود: هر چه تولیدات ما در کشور بیشتر شود، حربه دشمنان برای تحریم کشورمان با شکست مواجه شده و استفاده از نیروی کار و سرمایه ایرانی فضای اشتغال را در کشور ایجاد می‌کند.

 

فخری با تاکید بر توجه عملی به شعار امسال تصریح کرد: عملی شدن این شعار نیازمند روشن شدن دقیق مفهوم تولید ملی، چرائی و ضرورت این نامگذاری و یافتن راه‌ها و راهکارهای عملیاتی شدن این شعار و نامگذاری و توجه به آثار و پیامدها و نتایج اهتمام به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

 

وی تولید ملی را شامل تمامی محصولات و خدمات و خلاقیت‌های حاصل از کار جسمی و فکری آحاد مردم ایران برشمرد و افزود: با بهره‌گیری از توان و امکانات مادی و معنوی و نیروی انسانی مردم ما  از بیگانگان مستغنی و بی‌نیاز شده و نیز جامعه جهانی را از این تولیدات برخوردار خواهد ساخت.

 

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: تولید ملی که با حمایت از نیروی کار و سرمایه ایرانی رقم می‌خورد گامی در راستای استقلال اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ما است.

 

فخری تولید محوری را یکی از اصلی‌ترین سیاست‌ها و و راهبردها در زمینه تحقق شعار امسال عنوان و یادآور شد: فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه برای عزت و اعتبار بیش از پیش تولیدکنندگان، ایجاد فضای رقابتی برابر برای آنان و کمک در راستای بازاریابی داخلی و خارجی از فاکتورهای مهم  در تدوین استراتژی دقیق و مناسب برای تحقق این خواسته مقام معظم رهبری است.

 

وی افزود: تعیین نام و شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب در نوروز 1391، بدون تردید اهدافی همچون هدایت افکار عمومی به سمت اولویت‌های ایران اسلامی، توجه ویژه به ایجاد همدلی و همفکری بین مردم و مسئولین، زمینه‌سازی برای افزایش تولید داخلی از نظر کمی و کیفی، جذب و بکارگیری سرمایه‌های عظیم ملی در مسیر توسعه و عمران کشور و نهایتاً ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، برخورداری از مواهب زندگی برای همگان و استقلال اقتصادی در دنیای پر رقابت و تحول گرای کنونی را دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول