اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان:

حمایت از سرمایه‏گذاران از راه‏های ایجاد اشتغال است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان تأکید کرد: یکی از راه‏های آسان و قابل دسترس ایجاد اشتغال، حمایت قوی و همه‏جانبه از سرمایه‏گذاران در بخش‏های مختلف تولید است.

حمایت از سرمایه‏گذاران از راه‏های ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان و جمعی از مدیران و اعضای هیئت مدیره صنعت آب و برق استان، با تبریک سال جدید از تلاش‏های انجام گرفته در صنعت آب و برق استان تقدیر کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 1391 به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری افزود: شعار امسال نباید در محدوده حرف باقی بماند و با برنامه‏ریزی مسئولان، شاهد تحقق کامل این شعار در سطح کشور باشیم.  

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان با تأکید بر حمایت مسئولان از سرمایه‏گذاران اظهار کرد: یکی از راه‏های ایجاد اشتغال، حمایت از سرمایه‏گذاران در بخش‏های مختلف بوده و باید شرایط و امکانات سرمایه‏گذاری برای این دست از افراد فراهم شود.

شاهچراغی فعالیت‏های صنعت آب و برق در استان سمنان و خدمت‏رسانی در این دو عرصه را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و گفت: ایران یکی از کشورهای پیشرفته در بخش انرژی برق در منطقه بوده و چنانچه همه مردم از این دو نعمت آب و برق، به درستی استفاده کنند، مشکل و کمبودی به وجود نمی‌آید.

امام جمعه سمنان با اشاره بر اهمیت صرفه‏جویی افزود: صرفه‏جویی در مصرف آب و برق باید به صورت فرهنگ همگانی درآید.

حسن مسلمی، رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان سمنان و مدیرعامل شرکت برق‏ سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اهداف شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان گفت: این شورا، با هدف هماهنگی بیشتر شرکت‏های تابعه و وابسته این وزارتخانه در استان شامل شرکت‏های برق منطقه‏ای، آب منطقه‏ای و توزیع نیروی برق، آبفای شهری و آبفای روستایی و به منظور دست‌یابی به اهداف وزارت نیرو در بخش آب و برق استان سمنان تشکیل شده است.

مسلمی نعمت آب و برق را از سرمایه‏های ملی کشور دانست و افزود: دولت خدمتگزار در سال‏های اخیر در دو بخش آب و برق سرمایه‏گذاری زیادی کرده است و برای حفظ این سرمایه عظیم، رعایت صرفه‏جویی از سوی هم‏میهنان ضروری است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول