اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته محقق شده است

ایجاد 11 هزار اشتغال خانگی در خراسان ‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی از ایجاد 11 هزار و 458 مورد اشتغال خانگی در استان طی سال گذشته خبر داد.

ایجاد 11 هزار اشتغال خانگی در خراسان ‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: از این تعداد 3 هزار و 881 مورد مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره)، یک‌هزار و 622 مورد مربوط به فنی و حرفه‌ای، 2 هزار و 297 مورد صندوق مهر امام رضا(ع)، 984 مورد جهاد کشاورزی، 2 هزار و 11 مورد صنعت، معدن و تجارت و 663 مورد مربوط به میراث فرهنگی بوده است.

وی با اشاره به تعداد کل معرفی‌شدگان مشاغل خانگی به بانک‌های عامل گفت: تعداد 10 هزار و 139 مورد در این راستا به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی افزود: بیشترین تعداد معرفی شده به بانک مربوط به صندوق مهر امام رضا(ع) با 2 هزار و 199 مجوز بوده است.

محمدی با اشاره به سهمیه اشتغالزایی سال گذشته در این استان گفت: این سهمیه بالغ بر 24 هزار و 497 نفر تعیین شده است.

وی گفت: اما طی برنامه‌ریزی صورت گرفته بالغ بر 30 هزار و 621 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: طی بررسی انجام شده 5 هزار فرصت شغلی بیش از سهمیه تعیین شده در سطح استان ایجاد شده است.

محمدی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان در تابستان سال گذشته 15.7 درصد اعلام شده است، افزود: همچنین نرخ بیکاری در پائیز سال گذشته 7.1 درصد بوده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول