اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور تأکید کرد

بررسی دقیق مصوبات سفرهای قبلی به استان البرز

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور اعلام کرد: در حین انجام چهارمین سفر به استان البرز نحوه اجرای مصوبات 3 سفر قبلی را به طور دقیق بررسی و موانع اجرای کامل آنها را برطرف خواهیم کرد.

بررسی دقیق مصوبات سفرهای قبلی به استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش پس از ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های این سفر پرداخت و گفت: خدا را شاکرم تا آخرین سفر استانی در سال 90 به استان البرز بود و امروز در خدمت مردمی مؤمن، شجاع، فداکار، پرتلاش و مفید برای ایران و جامعه جهانی هستیم.

وی افزود: استان البرز اگر چه تازه تأسیس است اما حرکتی پرشتاب برای رسیدن به توسعه را طی می‌کند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان افزود: امروز شخصاً در چند شهرستان حضور یافته و وزرا و معاونان آنها نیز در مناطق دیگر حاضر شده و در جلسات شورای اداری شهرها نحوه بررسی مصوبات 3 سفر قبلی را با دقت بررسی می‌کنم.

احمدی‌نژاد افزود: در این سفر آن دسته از مصوبات 3 سفر پیشین که اجرایی نشده را بررسی و با انجام تمهیدات لازم موانع پیش رو را برطرف خواهیم کرد.

وی افزود: در بخش دیگر مصوبات در دست اجرا به ویژه پروژه‌های بزرگ را که عملیات اجرایی آنها در دست انجام است بررسی و اگر نیاز به تمهیداتی برای شتاب بیشتر اجرای آن باشد اتخاذ خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: قرار است وزرا و معاونین آنها از نیاز شهرستان‌های مختلف‌ و مجموعه کل استان را برآورد و در جلسه عصر امروز به هیئت دولت مطرح کنند.

احمدی‌نژاد گفت: پس از بررسی نیازها اگر لازم بود مصوبات تازه‌ای برای توسعه استان در هیئت دولت تصویب شود آن را در جلسه عصر مطرح و اعتبارات لازم را تخصیص خواهیم داد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول