اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفار هرمزگان خبر داد

تحقق کامل مصوبات سفرهای استاندار هرمزگان با 65 پروژه آب‌رسانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از تحقق کامل مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار با اجرای 65 پروژه آب‌رسانی در شرق هرمزگان خبر داد.

تحقق کامل مصوبات سفرهای استاندار هرمزگان با 65 پروژه آب‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید حمزه‌پور ظهر امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان استان،‌ اظهار داشت:‌ مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار هرمزگان در بخش آب‌رسانی به روستاهای شهرستان‌های میناب، ‌رودان، بشاگرد و جاسک با پیگیری مسئولان و تأمین اعتبار به طور صد درصد محقق شد.

وی افزود: استاندار سخت‌کوش هرمزگان برای پیگیری و بررسی وضعیت خدمات‌رسانی زیربنایی به روستاهای پنج شهرستان حوزه شرق استان سفر کرده و طرح‌هایی در این زمینه مصوب شده بود که تأمین آب‌شرب روستاها مورد تأکید وی و از اولویت‌های این مصوبات در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با بیان اینکه پس از تأمین اعتبار، سرعت اجرای مصوبات در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با مساعدت ویژه استاندار و پیگیری‌های شرکت و هم‌چنین تأمین اعتبارات مورد نیاز که در نوع خود طی سالیان گذشته بی‌سابقه بوده، این اتفاق میمون رقم خورد و تمام مصوبات در کوتاه‌ترین زمان پس از  سفر استاندار به مرحله اجرا رسید.

حمزه‌پور با بیان اینکه حدود 65 پروژه در شرق هرمزگان با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد ریال در حال اجراست، یادآور شد: این تعداد پروژه از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با بیان اینکه خشک‌سالی‌های بیش از 15 ساله در هرمزگان نتوانسته همت مضاعف و تلاش جهادی دولت‌مردان و مسئولان را تحت‌الشعاع قرار دهد، گفت: در سال‌ جاری با اختصاص اعتبارات با رشد 260 درصدی تحولی عظیم در آغاز عملیات اجرایی و تکمیل پروژه‌ها شکل گرفت که بی‌شک در سال جدید نیز مورد توجه ویژه دولت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول