اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌حیدریه خبر داد

مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی روی میز مسئولان

خبرگزاری فارس: فرماندار تربت‌حیدریه گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه چگونگی اجرای مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی پیگیری و ارزیابی می‌شود.

مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی روی میز مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، حسن فتحی‌نیا در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار کرد: کمیته رسیدگی به شکایات، ضمن انجام نظرسنجی از گردشگران، بر عملکرد مسئولان در این ایام نظارت می‌کند.

وی کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی را از دیگر کمیته‌های فعال در ارائه خدمات به مسافران اعلام کرد و افزود: جمع‌آوری متکدیان، ساماندهی دستفروشان، رسیدگی به وضعیت روشنایی پارک‌ها و معابر و زیباسازی فضای شهری از جمله وظایف این کمیته است.

فرماندار تربت‌حیدریه از تشکیل کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات خبر داد و افزود: کمیته خدمات اسکان و کمیته حمل و نقل، ترافیک و خدمات جاده‌ای از دیگر بخش‌های ستاد تسهیلات است که عملکرد آنها نیز رصد می‌شود.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان تربت‌حیدریه ابراز امیدواری کرد: عملکرد قابل قبول تمام اعضای یازده کمیته این ستاد در معرفی بیش از پیش شهرستان به مسافران و افزایش زمان ماندگاری آنان مؤثر واقع شود. 

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول