اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-213

تابعی: اجرایی شدن مصوبات سفرهای هیئت دولت تحول‌آفرین است

خبرگزاری فارس: کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 101 مصوبه سفر‌ هیئت دولت به استان اجرایی نشده است، گفت:‌ اجرایی شدن مصوبات سفرهای هیئت دولت تحول‌آفرین است.

تابعی: اجرایی شدن مصوبات سفرهای هیئت دولت تحول‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی تابعی دوشنبه‌شب در جمع مردم بیرجند به بیان مهمترین برنامه‌های خود برای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه‌هایی مانند ایجاد فولاد، راه‌آهن و منطقه ویژه اقتصادی از جمله مصوباتی است که در صورت اجرا در استان می‌تواند تحول بزرگی را ایجاد کند.

*باید از افراد بومی در پروژه‌ها استفاده شود

وی با بیان اینکه باید از افراد بومی برای پروژه‌های مختلف استفاده شود، تصریح کرد: ما قصد سیاه‌نمایی اوضاع را نداریم اما باید قبول کنیم که در برخی از موارد از برنامه عقب هستیم و باید این مسئله جبران شود.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی به نرخ بیکاری در بیرجند و درمیان اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری در مرکز استان بالاتر از بقیه شهرستان‌ها است که باید با برنامه دقیق حل شود.

*خراسان‌جنوبی در 240 شاخص عقب‌ماندگی دارد

تابعی اظهار داشت:‌ بر اساس آمار منتشر شده خراسان‌جنوبی در 240 شاخص عقب است که باید با حرکت جهادی این عقب‌ماندگی جبران شود.

وی در مورد حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی گفت: در حال حاضر شاهد حضور بیشتر بانوان در محیط‌های دانشگاهی هستیم و باید بانوان در بقیه عرصه‌ها نیز حضور فعالی داشته باشند.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر بخش اعظمی از زنان جامعه تحصیلکرده هستند که باید وارد هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها شوند و باید شرایط اشتغال بانوان در جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول