اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان

مصوبات 3 سفر هیئت دولت بیش از 85 درصد رشد دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: مصوبات سه دوره سفر ریاست جمهوری در شهرستان تویسرکان از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مصوبات 3 سفر هیئت دولت بیش از 85 درصد رشد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس در تویسرکان، علی حیدر نوری عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان در تویسرکان تعداد مصوبات سه دور سفر ریاست جمهوری را 250 فقره عنوان کرد و اظهار داشت: مصوبات دور نخست با 63فقره و 94 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 335 میلیون و 965  هزار ریال، مصوبات دور دوم سفر با 58 فقره با 97 درصد پیشرفت فیزیکی و صرف اعتبار 167میلیون و 664 هزار ریال و سفر سوم با 129 فقره با 54.5 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار 177 میلیون و 200 هزار ریال در شهرستان محقق شده است.

وی مصوبات سه دور سفر ریاست جمهوری در تویسرکان از رشد 85 رشد فیزیکی برخوردار است، تأکید کرد: از 161 مصوبه معادل 64 درصد که 100 درصد محقق شده است و 64 مصوبه 26 درصد از مصوبات در دست اجرا و تنها 25 مصوبه به معادل 10 درصد از مصوبات در حال پیگیری است که این تعداد مربوط به سال گذشته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان افزود: احداث بیمارستان 96 تختخوابی با 28 درصد پیشرفت فیزیکی و تخصیص 50 میلیون ریال، مطالعه و احداث چهارخطه کردن محور جوکار _ تویسرکان با پیشرفت 30 درصد و اختصاص 15 میلیارد ریال، شهرک صنعتی 2 تویسرکان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال مطالعه، سد سرابی با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و اختصاص 272 میلیارد ریال بخشی از مصوبات دور اول سفر است.

وی با بیان اینکه آموزش قالی‌بافی با اعتبار 297 میلیون ریال و اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به تعداد 63 کارگاه به مبلغ یک میلیون و 260 هزار ریال از طرح‌های با پیشرفت فیزیکی 100 درصد تویسرکان است، گفت: آسفالت و بهسازی با پیشرفت 100 درصد، اختصاص مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای طرح تویسرکان_ کنگاور، تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ  29 میلیارد و 770 میلیون ریال و آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی به مبلغ 6.7 میلیون ریال در سطح شهرستان اجرا شده است.

نوری در خصوص طرح‌های جهاد کشاورزی بیان داشت: اجرای شبکه‌های آبیاری و زه‌کشی کانال با 2 میلیارد و 885  میلیون ریال، ایجاد کانال آبرسانی با تخصیص اعتبار 4 میلیارد و 985 میلیون ریال، عملیات آبخیزداری به مبلغ 3 میلیارد و 930 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و مبلغ 2 میلیارد و 510 میلیون ریال از اعتبارات استانی، تعیین اراضی دشت‌های استان به عنوان الگوی آبیاری تحت فشار در 365 هکتار به مبلغ 7 میلیون و 300 هزار ریال از اعتبارات ملی و 11 میلیارد و 718 میلیون ریال  در  378 هکتار اجرا و 274 هکتار نیز با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد و 494 میلیون ریال در دست اجراست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح‌های اجرایی از پیشرفت خوبی برخوردار هستند، گفت: تأمین آب روستای مجتمع‌های اشترمل ولامیان با تعداد 11 روستا در حل اجرا و مجتمع اشترمل با 83 درصد، آبرسانی از سد سرابی به شهر تویسرکان در سال جاری با اعتبار 2 هزار میلیون ریال اعتبار از طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار همدان گفت: توان بخشی معلولان، تهیه جهیزیه برای مددجویان کمیته امام خمینی (ره)، نوسازی بافت‌های فرسوده، ارائه تسهیلات در حوزه‌های مختلف، تأمین اعتبارات دانشگاه پیام نور، طرح‌های مخابراتی، گازرسانی، آسفالت و راهسازی بخشی از طرح‌های اجرایی در شهرستان تویسرکان است.

لازم به ذکر است در شورای برنامه‌ریزی طرح ها و مصوبات سه سفر ریاست جمهوری با حضور مدیران کل ادارات استان و شهرستان بررسی شد که حداکثر طرح ها با 100 درصد پیشرفت مورد تشویق استاندار  قرار گرفت.

برخی از طرح‌ها از جمله 26 واحد مددجویان بهزیستی تا پایان سال تکمیل و اجرایی شدن طرح‌های منابع طبیعی تا پایان  سال آینده باید انجام شود.

در پایان استاندار همدان از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست تا موانع طرح‌هایی که روند اجرایی‌شان با مشکل مواجه شده را رفع کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول