اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان فیروزکوه خبر داد

پیشرفت 65 درصدی مصوبات ورزشی سفر دوم دولت به فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: 65 درصد از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به این شهرستان در بخش ورزش و جوانان عملیاتی شده است.

پیشرفت 65 درصدی مصوبات ورزشی سفر دوم دولت به فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران قاسم سراج ظهر امروز در جمع هیئت‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در سال‏های گذشته ورزش شهرستان فیروزکوه رشد و جهش بسیار خوبی را شاهد بوده‏ است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان ورزشی دارای قدرت تحلیل نباشند و نتوانند نظریه‏پردازی کنند، هرگز عرصه ورزش رشد نمی‏کند و ناهنجاری‏های این عرصه کاهش نمی‏یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: 65 درصد از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به این شهرستان در بخش ورزش و جوانان عملیاتی شده که در جریان آن 500 میلیون ریال اعتبار دریافت شد و برای اتمام پروژه‏ها به اعتباراتی بیش از این نیازمندیم.

سراج اضافه کرد: در روستای جیلیزجند این شهرستان پروژه احداث زمین فوتبال روباز در حال اتمام بوده که تاکنون 300 میلیون ریال تامین اعتبار شده و مبلغ 800 میلیون ریال از طلب پیمانکار این پروژه باقی مانده است.

وی تاکید کرد: به لطف خداوند متعال مرحله دوم این پروژه ورزشی در سال آینده اجرایی می‏شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه افزود: در جلسه مشترک شورای برنامه‏ریزی استان تهران با کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه با توجه به دستور استاندار تهران، تصویب شد که برای اجرای پروژه احداث سالن ورزشی سرپوشیده شهر مانعی ایجاد نشود.

سراج گفت: در حال حاضر عملیات نصب اسکلت سوله این سالن ورزشی از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار است که تکمیل این پروژه به 350 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی بیان کرد: برای اتمام و تکمیل پروژه ایجاد چمن زمین فوتبال در منطقه کلفور مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

سراج ادامه داد: مبلغ 150 میلیون تومان آن برای تجهیز نور و روشنایی این مجموعه و مبلغ 100 میلیون تومان برای تسویه حساب با پیمانکار قبلی نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: این پروژه تا نیمه نخست سال 91 به بهره‏برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول