اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور خبر داد

تحقق 76 درصدی مصوبات سفرهای قبلی دولت به البرز

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: از مجموع مصوبات سه سفر قبلی هیئت دولت به استان البرز، تاکنون 76 درصد از آنها اجرایی شده است.

تحقق 76 درصدی مصوبات سفرهای قبلی دولت به البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج ساعت 30 دقیق بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه چهارمین سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان البرز با تشریح دستاوردهای این سفر از سوی محمدرضا رحیمی به صورتی رسمی پایان یافت.

وی در این نشست که با حضور خبرنگاران برگزار شد، به نحوه اجرای مصوبات سه سفر قبلی اشاره کرد و گفت: از مجموع 425 مصوبه سفرهای قبلی دولت در مجموع 324 مصوبه محقق شده و یا در دست اجرا است.

این مسئول ادامه داد: این در حالی است که 101 مصوبه در دست پیگیری است و با این توضیح در مجموع 76 درصد مصوبات به صورت کامل محقق و اجرایی شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: بنابراین در جلسه هیئت دولت که لحظاتی قبل به پایان رسید، تأکید بر این شد که مصوباتی که تاکنون اجرایی نشده، در اولویت قرار گرفته و اعتبارات مالی لازم برای این مهم اختصاص یافته است.

وی افزود: ایجاد ساختمان آموزشکده پسرانه شهید بهشتی کرج با تأمین 20 هکتار زمین، ایجاد مرکز تجارت جهانی و ایجاد بانک‌ها و شرکت‌های اعتباری در منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله این مصوبات است که تلاش داریم در اولویت کاری استانداری قرار گرفته و اعتبارات مالی لازم نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است.

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: احداث بیمارستان 200 تخت‌خوابی آموزشی و درمانی کرج، بیمارستان 64 تخت‌خوابی کمال‌شهر و شهر ابریشم، احداث بیمارستان 64 تخت‌خوابی اعصاب و روان در استان و بیمارستان‌های شریف‌آباد، ساوجبلاغ و قرچک نیز از جمله مصوبات مربوط به حوزه درمان و بهداشت است که باید اجرای آن در سال 91 با جدیت پیگیری شود.

این مقام مسئول در ادامه به مصوبات کارگروه اشتغال استان البرز اشاره کرد و گفت: در مجموع 10 محور اصلی برای رفع بیکاری و افزایش اشتغال در استان البرز در این کارگروه مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

به گفته وی، اختصاص اعتبارات مالی برای حمایت از طرح‌های زودبازده باقی مانده از سه سفر قبلی، تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی فعال و حمایت از طرح‌های تولیدی صادرات‌گرا در استان البرز از جمله برنامه‌های دولت برای حمایت از اشتغال است.

رحیمی در پایان اعلام کرد: هم‌چنین در کارگروه اشتغال استان البرز توسعه چهار شهرک صنعتی فعال و احداث یک شهرک صنعتی دیگر در طالقان برای توسعه اشتغال در این استان و هم‌چنین حمایت از فعالیت‌های تولیدی و تعاونی از دیگر مصوبات کارگروه فوق است.

لازم به توضیح است، متن کامل مصوبات چهارمین سفر هیئت دولت به استان البرز تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول