اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز

48 درصد از مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری به البرز اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: در دور سوم سفر ریاست جمهوری به البرز 270 مصوبه در نظر گرفته شد که با گذشت 13 ماه، 48 درصد آن اجرایی شده است.

48 درصد از مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری به البرز اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، عیسی فرهادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در دور اول سفر استانی 88 مصوبه داشته که 99 درصد آن اجرایی شده است و در دور دوم سفر استانی 120 مصوبه داشته که 78 درصد آن اجرایی و در سفر سوم نیز 270 مصوبه داشته که طی 13 ماه، 48 درصد آن اجرایی شده و مابقی آنها نیز در حال انجام است.

وی افزود: در دور چهارم سفر ریاست جمهوری به البرز دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفرهای گذشته و تصویب مصوبه‌های مورد نیاز استانداری مانند بانک‌ها، سالن‌های ورزشی، اشتغال و مبلمان شهری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار البرز گفت: یک صد و 13 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که 15 هزار مسکن تاکنون به بهره‌برداری رسیده و 11 هزار مسکن نیز در اردیبهشت‌ماه و بقیه نیز تا پایان سال 91 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در بخش آموزش، بهداشت و درمان، ایجاد و احداث دانشگاه البرز در شهرستان کرج پس از اخذ مجوزهای لازم، احداث بیمارستان 200 تخت‌خوابی جایگزین بیمارستان شهید رجایی، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان 96 تخت‌خوابی شهر جدید هشتگرد، 10 تخت‌خوابی طالقان، احداث بیمارستان 64 تخت‌خوابی کمال‌شهر و شهر ابریشم، احداث بیمارستان 64 تخت‌خوابی اعصاب و روان در استان البرز و احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان اشتهارد طی سالهای 1390 تا 1393 اشاره کرد.

فرهادی در ادامه افزود: در بحث دانشکده پزشکی نیز دو دانشکده در سال 91 احداث می‌شود و 16 رشته تحصیلی نیز در استان البرز ایجاد شده که دانشجویان هم‌اکنون در حال تحصیل هستند.

وی هم‌چنین از تحویل زمینی مناسب به دانشگاه علوم پزشکی کرج خبر داد.

فرهادی خاطرنشان کرد: تا برنامه 5 ساله پنجم نیز باید 7 بیمارستان دیگر در استان البرز افتتاح شود و 5 بیمارستان دیگر نیز طی سال‌های آتی افتتاح خواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه ریاست محترم جمهوری تاکنون 100 سفر استانی انجام داده و حلقه‌های فاصله بین حکومت و مردم شکسته شده است، از مردم غیور و مؤمن سراسر استان البرز دعوت کرد تا استقبالی پرشور از سفر چهارم ریاست جمهوری به استان داشته باشند.

فرهادی احداث 55 مرکز بهداشتی شهری و پایگاه انتقال خون و خانه بهداشت، اختصاص مبلغ 40 میلیارد ریال جهت تکمیل و تجهیز واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان طی سال‌های 1389 و 1390، اختصاص مبلغ 21 میلیارد ریال برای حمایت از مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی استان طی سال‌های 1389 تا 1391، اختصاص مبلغ هزار و 57 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه‌های مرتبط با دادگستری و امور قضایی استان، اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال برای توسعه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی را از دیگر مصوبات خواند.

وی ارتقای دانشکده محیط زیست به دانشگاه محیط زیست، ایجاد، تکمیل، احداث و تجهیز 420 باب نمازخانه و کتابخانه و 93 سالن ورزشی و استخر و 100 مدرسه هوشمند طی سال‌های 1390 تا 1392، انتقال حداقل دو پژوهشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تهران به شهرستان‌های استان و انتقال سازمان سنجش کشور به استان البرز و تأمین هزینه‌های راه‌اندازی شعبه بنیاد ملی نخبگان در استان را نیز از آخرین مصوبات سفر هیئت دولت در سفر سوم به البرز عنوان کرد .

دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان البرز فردا انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول