اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان رضوی

سامانه پیگیری مصوبات سفرهای استانی رئیس‌ جمهور رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار خراسان رضوی نخستین سامانه پیگیری مصوبات و پروژه‌های سفرهای استانی رئیس‌ جمهور و هیئت دولت در کشور رونمایی شد.

سامانه پیگیری مصوبات سفرهای استانی رئیس‌ جمهور رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در این مراسم گفت: دولت نهم و دهم با وجود محدودیت‌ها، فعالیت‌های عمرانی قابل توجهی را در سطح کشور اجرایی کرده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌ های جدید، پرداخت سهام عدالت، واگذاری شرکت‌های دولتی در قالب اصل 44 قانون اساسی، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌‌ها و پرداخت میزان قابل توجهی از مطالبات کارکنان دولت از جمله این اقدامات است.

وی گفت: سفرهای استانی هیئت دولت و بازدید از مناطق مختلف کشور توسط مسئولان سبب انجام اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه و عمران کشور شده است.

صلاحی تصریح کرد: پیگیری این مصوبات نیز کاری ارزشمند است که باید توسط مدیران و مسئولان انجام شود.

رضا عبدالملکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: حاصل سه دوره سفر هیئت دولت به استان 551 مصوبه بوده که تاکنون 438 مصوبه آن محقق شده است.

وی افزود: در سفر اول با 212 مصوبه که 203 مصوبه آن محقق شده و سفر دوم با 293 مصوبه که 218 مصوبه آن محقق شده و در سفر سوم 17 مصوبه از 46 مصوبه محقق شده است.

عبدالملکی گفت: در آستانه سفر چهارم هیئت دولت به خراسان رضوی با همکاری تمام دستگاه‌ های اجرایی مصوبات مشکل‌دار و نیز مصوباتی که پس از مطالعات کارشناسی فاقد بهره‌وری تشخیص داده شده، شناسایی گردیده است که در سفر چهارم برای آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی گفت: در سامانه پیگیری مصوبات و پروژه‌های سفرهای استانی رئیس جمهور که برای نخستین‌بار در کشور رونمایی شد، آخرین وضعیت پروژه‌ ها مشخص و دائما به روز و در سه دسته بسیار مهم، مهم و عالی درجه‌بندی می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول