اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده‌ مردم قاینات در مجلس:

برخی از مصوبات سفرهای استانی اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس:‌ نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی در مورد کارهای بر زمین مانده دوره نمایندگی خود گفت: تنها غبطه من اجرایی نشدن برخی از مصوبات سفرهای هیئت دولت است.

برخی از مصوبات سفرهای استانی اجرایی نشده است

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، به مناسبت فرارسیدن سالروز برگزاری نخستین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران در تاریخ 24 اسفندماه سال 58 به توضیحاتی در مورد عملکرد مجلس هشتم پرداخت.

وی اظهار داشت: به نظر بنده نمره مجلس هشتم نمره متوسطی است چرا که وقتی رئیس مجلس این نمره را لحاظ کرده نمی‌توان معدل بالاتری برای مجلس در نظر گرفت.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی در مورد طرح مسائلی مانند ایجاد حقوق مادام‌العمر برای فعالان سیاسی تصریح کرد: طرح این مسائل در شأن این مجلس نبود و بنده در زمان طرح این مسئله در ایران نبودم و در صورت حضور مخالفت می‌کردم.

*نمایندگان در رسیدگی به امور جدیت بیشتری داشته باشند

قربانی از تصویب بودجه دولت در سال 91 به عنوان مهمترین کارکرد مجلس در مدت زمان باقی‌ مانده یاد کرد و گفت: نباید هیچ کدام از دستورات مجلس بدون رسیدگی و پیگیری باقی بماند که نمایندگان در این زمینه باید تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

وی در مورد کارهای انجام نشده در زمان نمایندگی خود در مجلس اظهار داشت: برخی از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به دلیل عدم انجام کار کارشناسی تاکنون اجرایی نشده است.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ تصور من این است که آنچه برای منطقه قابل تحقق بوده است را پیگیری کرده و طرح‌های و برنامه‌هایی که قابلیت اجرا داشته است را به طور جدی پیگیری کردیم یا به سرانجام رسیده است.

قربانی تصریح کرد:‌ مسئله و مشکلی در حوزه کاری بنده نبوده است که در دوران نمایندگی خود در مجلس آن را پیگیری نکرده باشم.

*نمایندگان جدید استان به دور از اختلافات برای حل مسائل تلاش کنند

وی در ادامه در توصیه به نمایندگان جدید استان اظهار داشت: اکنون که تبلیغات کاندیداها به اتمام رسیده و نمایندگان استان مشخص شده‌اند باید اختلافات را کنار گذاشته و در فضایی دوستانه مسائل استان را پیگیری کنند.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران تبلیغات شاهد برخی از تخریبات در بین کاندیداها بودیم که این گونه اقدامات کار خوبی نبود.

قربانی افزود: نمایندگان استان باید در مسائل کلی استان با هم‌فکری و رعایت احترام متقابل از حضور سایر فعالان سیاسی و کارشناسان بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول