اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم خبر داد

اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار قم به بخش مرکزی

خبرگزاری فارس: فرماندار قم از اجرایی شدن بخش عمده‌ای از مصوبات سفر استاندار قم به بخش مرکزی خبر داد.

اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار قم به بخش مرکزی

عبدالسعید حقیقی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص سفر امروز خود به 22 روستای دهستان قمرود تاکید کرد:‌ در این سفر نسبت به بازدید از روستاهای دهستان قمرود واقع در بخش مرکزی قم اقدام شد.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات بخش‌ها و روستاهای استان قم خاطرنشان کرد: در این سفر مسئولان دیگر که در ارتباط با بخش‌ها و روستاها فعالیت دارند نیز از نزدیک در جریان وضعیت روستاهای این منطقه قرار گرفتند.

فرماندار قم با اشاره به ضرورت رسیدگی به نیازها و مطالبات روستاییان تصریح کرد: باید در روستاها زیرساخت‌های لازم زندگی روستایی فراهم شود تا شاهد مهاجرت روستاییان به شهر نباشیم.

وی با اشاره به سفر استاندار قم به بخش مرکزی و به تصویب رسیدن 60 مصوبه ریال بیان داشت: در سفر استاندار قم به بخش مرکزی اجرای برخی پروژه‌ها به تصویب رسیده است و ما در تلاش هستیم که این پروژه‌ها هرچه سریعتر به اتمام برسد و البته در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و اعتبارات لازم نیز تخصیص داده شده است.

حقیقی مقدم با مثبت ارزیابی کردن فعالیت دستگاه‌های اجرایی درون روستاها و نحوه پیگیری مصوبات سفر استاندار قم افزود: البته بین نهادهای فعال در روستاها برخی ناهماهنگی‌ها نیز به چشم می‌خورد که در این سفرها تلاش می‌کنیم این ناهماهنگی‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه میزان کمی و کیفی ارائه خدمات در روستاهای قم طی دو سال اخیر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است، یادآور شد:‌ همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی برای پیشرفت روستاها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امیدواریم که بتوانیم خدمات بهتری را به روستاییان شریف ارائه کنیم.

فرماندار قم گفت: در حال حاضر از 58 مصوبه از مصوبات سفر استاندار قم به بخش مرکزی اجرایی شده است.

وی یکی از مهم‌ترین مصوبات در دست اجرا را پروژه گازرسانی به روستای قمرود عنوان کرد و یادآور شد: در راستای اجرای این مصوبه 60 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

حقیقی مقدم تهیه دستگاه آب شیرین‌کن برای روستاهای بخش و اجرای طرح‌های هادی در پنج روستا را از دیگر مصوباتی دانست که اجرایی شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول