اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار زنجان:

ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هدف اصلی دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان گفت: ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هدف اصلی کارشکنی‌های دشمنان است.

ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هدف اصلی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمدرضا براتی ظهر امروز در نشست روابط عمومی‌های زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری سال جاری اظهار کرد: هر یک از نامگذاری‌های سال‌های مختلف با هدف خاصی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری سال‌ها از چندین سال قبل آغاز شده است اضافه کرد: سال گذشته که به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود، اقدامات بسیاری در زمینه‌های مختلف صورت گرفت.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان و حساسیت به وجود آمده تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا با یک جنگ تمام عیار اقدامات لازم را علیه ایران انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات دور نخست تا دور سوم سفر ریاست جمهوری در شهرستان زنجان اضافه کرد: تعداد پروژه‌های مصوب شهرستان زنجان در این سه سفر بیش از 500 مورد است.

براتی با اشاره به اینکه باید اجرا و یا اجرا نشدن مصوبه‌ها و پروژه‌های سفر از سوی دستگاه‌های اجرایی بررسی شود اضافه کرد: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اجرای این کار دارند.

وی با اشاره به اینکه هر مصوبه و پروژه موجب ابلاغ اعتبار به استان و به تبع آن به شهرستان می‌شود افزود: همچنین اجرای مصوبه‌ها موجب رونق چرخه اقتصادی و در نتیجه اشتغالزایی برای بسیاری از افراد می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان همچنین با اشاره به بررسی درصد تحقق پروژه‌ها افزود: در حال حاضر بسیاری از اقدامات انجام شده در استان وجود دارد، که در زمینه آنها اطلاع‌رسانی زیادی صورت نگرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در برجسته‌تر کردن اقدامات انجام شده اضافه کرد: این امر موجب تشویق متولیان امر به انجام کارهای بیشتر می‌شود.

براتی با اشاره به اینکه تبلیغات موجب پررنگ‌تر نشان دادن امور اجرا شده می‌شود اضافه کرد: هر چه میزان تبلیغات بیشتر باشد، مردم نیز آگاهی بیشتری از پروژه‌های اجرا شده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بیان ایرادات و اقدامات عملی نشده در زمینه پروژه‌های اجرایی اضافه کرد: نقد اقدامات به صورت صحیح و اصولی موجب پیشرفت در اجرای پروژه‌ها می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان همچنین با اشاره به فراخوان رهبری در زمینه حضور در صحنه‌های مختلف اضافه کرد: باید در راستای تحقق منویات رهبری در این زمینه تلاش‌های لازم از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول