اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان:

صیانت از آرای مردم رویکرد مسئولان اجرایی انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کردستان صیانت از آرای مردم را رویکرد مسئولان اجرایی انتخابات دانست و گفت: برگزاری انتخابات سالم و جلب اعتماد مردم مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است.

صیانت از آرای مردم رویکرد مسئولان اجرایی انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده چهارشنبه شب در همایش سازمان‌های مردم نهاد که در مجتمع امام خمینی سنندج برگزار شد اظهار کرد: ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی است و در قانون اساسی نیز بر نقش محوری مردم در تعیین سرنوشت خود از طریق انتخابات تاکید شده است.

وی حضور مردم در انتخابات و آرای آنها را تنها مرجع انتخاب نماینده اصلح برای راهیابی به مجلس دانست و گفت: همه موظف به صیانت از آرای مردم برای تحقق اهداف متعالی انقلاب و احترام به حقوق آنان بر مبنای قانون هستیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف همه دستگاه‌های اجرایی استان تلاش در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و هیچ‌کدام دخالتی در نتیجه این حماسه ملی نخواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان به مشارکت بسیار چشمگیر مردم سراسر کشور در انتخابات مختلف در طول این سال‌ها اشاره کرد و افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی به ویژه در انتخابات عامل مهمی در ناامیدی دشمنان این مرز و بوم است.

وی در ادامه به نقش سازمان‌های مردم نهاد در جامعه و به ویژه در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: هرگاه تعامل مناسب بین این سازمان‌ها و دولت بوجود آمده است شاهد تحقق اهداف مورد نظر بوده‌ایم.

به گفته وی سازمان‌های مردم نهاد در عرصه انتخابات نیز نقش مهمی دارند و می‌توانند زمینه حضور حداکثری مردم را در این صحنه مهم و سرنوشت‌ساز فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه به توسعه و آبادانی استان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای رفع چهره محرومیت در کردستان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

به گفته حسن‌زاده در سایه خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی استان کردستان در زمینه‌های رشد و توسعه در بسیاری از حوزه‌ها به میانگین کشوری رسیده و یا مسیر توسعه را به خوبی طی می‌کند.

وی در پایان بر لزوم توسعه پایدار در کردستان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار در این استان علاوه بر اقدامات انجام شده نیاز به تلاش جدی‌تری داریم.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول