اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های رباط کریم و بهارستان:

صیانت از آرای مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان گفت: صیانت از آرای مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است.

صیانت از آرای مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان پور عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان رباط کریم اظهار داشت: مسئولان برگزار کننده انتخابات باید صیانت از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه و اولویت خود بدانند.

وی ادامه داد: ملت ایران در روز 12 اسفند بار دگر برگ زرینی را در تاریخ کشور به ثبت خواهند رسانید و به دشمنان می‌فهمانند که یاوه‌گویی‌های آنان تأثیری در حضور پرشور آنان در انتخابات نداشته است.

این مسئول ادامه داد: ‌با توجه به قانونی شدن زمان تبلیغات، کاندیداها باید اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و بدون تخریب و تنش اقدام به تبلیغات کنند.

سلیمان‌پور تأکید کرد: نباید با بی‌اخلاقی و تخریب دیگر کاندیداها زمینه را برای یاوه‌گویی‌های دشمنان فراهم کنیم بلکه باید با اتحاد و همدلی شرایط  را برای حضور میلیونی مردم فراهم کرده و خاری در چشم دشمنان باشیم.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی از شعور و درک سیاسی بالایی برخوردار بوده و کسانی که بخواهند با بی اخلاقی اقدام به تخریب رقبای خود کنند را کنار گذاشته و هرگز به آنان رأی نخواهند داد.

این مسئول با اشاره به انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: همانطور که در انتخابات گذشته مردم افراد غیر اصلح را شناسایی کردند و به آنان رأی ندادند در این دوره از انتخابات نیز مردم آگاهانه وارد صحنه انتخابات شده و هرگز به کسانی که بخواهند از اعتماد مردم سوءاستفاده کنند رأی نخواهند داد.

سلیمان‌پور افزود: ملت ایران با خلق حماسه نه دی به دشمنان فهماندند که ایران و ایرانی مقتدرتر از گذشته بوده و هرگز حاضر نخواهد بود که سرنوشت کشور خود را به دست بیگانگان بسپارد.

فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه سخنان خود بر تقویت اقدامات نظارتی در حوزه‌های مختلف شهرستان تأکید کرد و گفت: انجام این مهم مهم‌ترین اقدامی است که باید صورت گیرد.

وی در پایان از همه اقشار مختلف مردم خواست تا با حضور پرشور در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول